inan isterdim - bol sözlük

inan isterdim



başlık no:5513 okunma:2494




  1. pek beğenmediğim anıl piyancı'nın kendini aştığı şarkıdır. özellikle ikinci verse'ü beğendim. beat'te, gitar solosu da güzel olmuş. fakat aynı flowlar, aynı vurgulamalı kafiyeler, aynı tonlamalar sıktı artık. kendini tekrar ediyor bu konuda. bunu aşmalı.

    ayrıca önemli olan şu ki, anıl piyancı çıtayı daha da yukarı çekmeli, eskisi gibi kalitesiz işler yapmamalı. gerekirse 1-2 ayda 1 şarkı yayınlasın fakat o şarkı da böyle umut verici olsun. sadece anıl piyancı değil herkes için böyle olmalı, üretmek için üretmenin kimseye bir yararı yok. (bkz: rapozof)
    otuzbirciabi | ? | 31.12.2014 07:03
    (#24402)



  2. anonim | ? | 31.12.2014 08:19
    (#24438)
  3. Spotify'da denk geldi gerçekten güzel özellikle verse'ler.Altapı da hoş.Bir tek nakarat baydı.
    stress | ? | 29.9.2015 01:08
    (#44735)
  4. Nakaratı haricinde hayranlıkla, bayıla bayıla dinlediğim yegâne anıl piyancı şarkısı.
    iykundrgrnd | ? | 19.2.2016 02:55
    (#54873)
  5. anıl piyancının her barı dolu nadir parçalarından. zaman yok albümünde bulunur. klibide parça gibi güzel olmuş
    venom | ? | 5.10.2016 22:55
    (#79976)
  6. anıl piyancı'nın bu tavırla yaptığı şarkılar güzel oluyor. yaptığı en başarılı şarkı olabilir.
    iki gozumun cicegi | ? | 17.3.2018 12:25
    (#127081)
  7. Şarkıya yorumum klasik anıl'dan biraz daha iyi işte zorlama kafiyeler basit flowlar. Biraz daha anlamlı sözler yazmış o kadar. Ama benim diyeceğim bu değil.

    Klibin giriş sahnesi mafia 2 oyununun giriş sahnesiyle gayet benzer. Mafia 2'de vito scaletta olanca karizmasıyla bir masada oturuyordur. bir sigara yakar bir fotoğraf albümüne bakar fotoğrafları görürüz sonra anlatmaya başlar falan. Tek fark her ne kadar anıl eli yüzü düzgün bir kardeşimiz olsa da vito kadar yakışıklı olamamıştır. Ama bilenler bilir vito scaletta da birebir marlon brando'nun gençliği model alınarak tasarlanmıştır. üzülmene gerek yok yani anıl'cım marlon brando'dan da daha yakışıklı olma bi zahmet. *

    Ha diyebilirsiniz ki adam sigarayı götüne sokup fotoğraf albümüne de işememiş ki, ekstrem bir şey yok benzeyebilir yani falan. Diyecek olan olursa demeden önce açsın baksın mafia 2'nin ilk sahnesine. Bana hak verecektir.
    anonim | ? | 24.4.2018 16:17
    (#130049)
  8. ilk defa bir Anıl piyancı şarkısında "saçma sapan, manasız flowlardan bayılıp şarkıyı ortasında kapatma" eylemini gerçekleştirmedim. dinlenebilir bir şarkı koymuş ortaya, hatta bir kaç kez daha dinlesem güzel bile diyebilirim. Anıl'a karşı önyargı kırmalık bir şarkı olmuş.

    ek: bence nakarat da baymamış yav
    exper | ? | 28.12.2018 18:55
    (#150280)
  9. Anıl Piyancı'nın 10m+ hit alan solo parçaları 2 yıl sonra unutulur youtube yorumlarına girsen sanki stabil bir youtuber videosuymuş gibi tüm izlenme ve yorumlar kısa zamanda gelmiş ve hepsi parçanın varlığını unutmuştur fakat bu şarkı unutulmaz hep bazı insanların playlistinde kalır, sanırım samimiyetle yazılmış bir parçanın farkı bu.

    "Yanımda isterdim ölümsüzlük olsa
    Geri gelse dedem sarılıp da gönül gözüm doysa
    Severdi sigarayı içse de dokunmasa hiç ona
    Dağlarında sapsağlam bir çoban."
    big pun | ? | 22.5.2019 23:58 ~ 22/05/2019 23:58
    (#171498)
  10. bizim rebçilerimiz isterlerse böyle işler de yapabiliyorlar.
    anonim | ? | 14.8.2020 09:27
    (#262362)
  11. 2019 Mart ayında keşfettigim parça. Arada açar dinlerim
    blaze | ? | 29.12.2020 10:23
    (#305508)


  12. Anıl abimin en kaliteli işlerinden çok sevdiğim bi parça
    anonim | ? | 29.12.2020 13:44
    (#305546)
  13. anıl piyancının en iyi parçası. ayrıca hissiyatı falan çok güzel her anlamda iyi parça
    anonim | ? | 2.4.2021 12:48
    (#332403)
  14. bunu gerçekten nasıl övüyosunuz ya. leş gibi parça. yok içtenmiş de yok vörsler iyiymiş de.. ulan o kadar kafiye zorluyorken nasıl içten olabilir

    yanımda isterdim ölümsüzlük olsa (anıl iç ses: eammm ölümsüzlük olsaa ne desemm...gözüm özüm gönül çözüm gözümü.. he buldum gönül gözüm doysa)
    geri gelse dedem sarılıp da gönül gözüm doysa..

    hele bazı kafiye sonlarında bir inişli çıkışlı hareketi var hep yapıyo..

    ay..dınlı efeee kısmında mesela hahaha hiç değişmez
    kimeneki | ? | 2.4.2021 22:56
    (#332544)
  15. her üstadın rezalet bir işi, her wackin bir şaheseri vardır derler(ben dedim)

    heh, işte o bu.
    tanri alan daraltti | ? | 3.4.2021 16:50 ~ 03/04/2021 16:50
    (#332694)
  16. Anıl Piyancı'nın tek çok iyi şarkısı muhtemelen
    exitmusic | ? | 9.9.2022 14:35
    (#398816)
  17. böyle bi parçaya böyle bi nakarat olmamış
    underculture | ? | 12.9.2022 02:36
    (#398993)
  18. Anılın belki en çok bir şey anlatan şarkısı nakarat mid olsada beat ve verseler güzel
    patronun verdigi silah | ? | 24.1.2023 18:43
    (#407983)
  19. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog