yeni mesaj - bol sözlük

yeni mesaj



başlık no:34914 okunma:5381



Sayfalar:  << >> >|

  1. i.hizliresim.com
    aso41
    6.9.2020 02:25
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  2. yeni ceza teklisi. yakında yayında.
    aso41
    6.9.2020 02:25
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  3. 2023 yazında listeleri alt üst etmesi beklenmektedir.
    kara donlu rahibe
    6.9.2020 02:28
    heart_plus : 7 stat_minus_2 : 0 


  4. 25 Eylül de yayınlanacak ceza teklisi
    lokopyo
    7.9.2020 00:32
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  5. melih kibar'ın mesaj adlı parçası üzerine okuyacak sanırım kral. bahsi geçen parça:



    toriko
    7.9.2020 12:27
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  6. i.hizliresim.com
    anonim
    7.9.2020 12:35
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  7. i.hizliresim.com
    anonim
    13.9.2020 19:18
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  8. türk marşı'nı akıllara getiren, henüz çıkmamış yeni ceza parçasıdır. çok lirikal bir iş olacağını sanmıyorum, beklentileri düşük tutmak lazım
    solmaz zannettigin yesil
    13.9.2020 20:45
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. Olay şuymuş. Melih kibarın 15. Ölüm yıldönümü üzerine mesaj isimli bi albüm yayınlanacak. Bu parça da albümün çıkış parçası
    anonim
    23.9.2020 11:43
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  10. sözleri sızmış genius.com
    solmaz zannettigin yesil
    24.9.2020 17:06
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  11. sızdırılan sözler gerçekse eğer ceza'nın yine klasik slogan sözleri. hadi ışıkları yakın hadi bıdıbıdı dolu verse'ler.
    oz
    24.9.2020 17:17
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  12. ceza değil de anıl piyancı dinliyormuş gibi hissettim verselerde. eeehlik bi şarkı beatin verdiği hava kurtarıyo biraz. ceza söz girmese de dinlenecek bi şarkı olurdu yani.
    kurtcodein
    24.9.2020 20:12 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 2 


  13. dinlerken uykum geldi
    skymoon
    24.9.2020 20:23 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 





  14. solmaz zannettigin yesil
    25.9.2020 00:03 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  15. Sample olarak rahmetli Melih kibar'ın mesaj bestesi kullanılmış. Zaten bu parça Melih kibar'a ithafen yapılan albümde yer alıyor diye biliyorum.

    Klip zaten Ps5 oyunu gibi, günümüzde yapılabilecek en iyi animasyon.

    O değil de cezadan uzun zamandır dolu dolu bir şarkı duymuyordum özlemişim resmen. Beatcoin fight kulüp falan derken... Şarkının uzun ve biraz bayık olması çok eleştirilmiş evet, ama panik yok canikom'dan çok daha iyi olduğu aşikar.
    alche
    25.9.2020 00:28 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  16. yarisinda terk ettigim hede resmen, sonunu getiremedim.
    bati berlinden saygilar
    25.9.2020 00:31 ~
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 


  17. Vay be. Ceza șarkı çıkarıyor ve sonuna kadar dayanamadan kapatıyorum. Çok üzücü.
    midilli
    25.9.2020 00:35 ~
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  18. ulan sıkıldım şarkıyı dinlerken ya. ne diyormuş diye dinlemek istedim baya sıkıldım şarkı bitmek bilmedi. şaşırtıcı gerçekten
    fikirsiz
    25.9.2020 00:41 ~
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 


  19. Bi şekilde sonunu getirebildim ama yok olmamış. Başkası yapsa daha kötü yorumlar yapabilirdim ama cezaya olan sevgimden, saygımdan sadece olmamış diyorum.
    zeroandone
    25.9.2020 00:42 ~
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 0 


  20. ahahah öyle bir gün ki ben fero ve norm ender'in çıkardığı işler ceza'nınkini tokatlayıp geçiyor. belki arkada çalmalık chill bir parça gibi yapmıştır diye düşündüm ama böyle bile sıkıcı parça. bırak piyasayı, sözlükten çıkan işler bile bundan daha zevkli, koca ceza'nın elinden çıkan işe bak. parça sonunda aklımda tek bir şey kalmadı, zaten ne anlatmaya çalıştığını da anlamadım.
    anonim
    25.9.2020 01:08 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar:  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: