yazmak lazım - bol sözlük

yazmak lazım



başlık no:8966 okunma:7957



Sayfalar: |<  <<

  1. --spoiler--
    ak alnım ak değil
    bak yere yat bak bak
    alnım ak derim kalk
    koşarak kaç
    --spoiler--

    yani şu lirikler çok saçma mı geliyor size.
    vay a.q halimize.
    kobaysos
    3.11.2015 22:51
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  2. @23

    üstad kusura bakma ama suspus, yerli plaka, neyim var ki, düşersem yanarım, mertel kasetçilik, düzmece... hepsi kendi başına güzel ve defalarca izlediğim kliplerdir ama hiçbir "tehlike" arz etmiyorlar.

    tehlike sözcüğü senin için bir şey ifade etmiyorsa, diyebileceğim başka bir şey yok ne yazık ki :)

    deep, buraya bir şeyler yazacaktı. halen bekliyorum. uzun uzun yazmasını, keyifle okumayı...
    anonim
    4.11.2015 01:10
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  3. son zamanların en beğendiğim parçalardan bir tanesidir. burda bu kadar negatif tepki almasına şaşırdım şahsen.

    xir temiz iş çıkarmız. bass ve synth'ler parçaya modern hava verirken, saz eklentisi o eski okul sampled beat'leri anımsattı bana. zaten favori beatlerim, genelde ne ağır kesilmiş sample'lar, ne de full elektronik altyapılardır. daha çok böyle ikisini yalın temiz bir şekilde içeren, mc'yi ön plana çıkaracak işleri tercih ederim.

    sansar'ın performansını da gayet beğendim. sansar eskisi gibi 'mafyatik' sözler yazsın isteğinde değilim. asıl sorunum, eskiden track'te nerdeyse kükrerken, son 3-4 yıldır çıkardığı işlerde o miskin sakin söylenmesi. bu parçada o eski enerji ve agresyonu hissedebildim. sözleri satır satır analiz edip sembolleri metaforları çözmekten öte, benim için hissiyat ve enerji önemlidir. buna ilaveten de, şahsımca lirikler de gayet iyi. fazlasıyla kayda değer, akılda kalıcı, iz bırakıcı quotable'lar var. bu da benim için yeter de artar.

    formatına uymayınca tut sesimi kes

    klibe gelince de yine aynı düşüncedeyim. oturup her karesini, kadrajını analiz etmedim. belki de milletin tahmin ettiği gibi yazmak lazımda ki küpeli adam gerçekten şeytanı falan temsil ediyodur. bundan ziyade, bence görsel anlamda gayet başarılı bir klip olmuş. parçanın hissiyatına uyumlu, avantgard imgeler içeren, provokatif bir çalışma olmuş. iyi, güzel, hoş yani. benim yorumlamam bu kadar.
    isi biten adam
    24.12.2015 19:44 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  4. sözler çok düz gibi gelse de sansarın güzel okuduğunu düşünüyorum ben.


    26 güzel analiz yapmış. gerçekten sansar böyle şeyler anlatmak istemese bile bu anlamları çıkarmak hoş bir şey yani.
    anonim
    25.12.2015 14:22 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  5. 50 saniyede no.1 içerir.güzel şarkı
    karacalinin mavi kot ceketi
    22.2.2016 14:19 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  6. Albüm Adı: Yazmak Lazım
    Kategori Adı: Türkçe Rap
    Sanatçı Adı: Sansar Salvo
    Yayınlanma Tarihi: 2015
    Şarkı Sayısı: 2
    Şirket Adı: Bilinmiyor
    En İyi Şarkı: `Yazmak Lazım (Bugy Remix)`
    Albüm Puanı: 5/10
    Albüm Hakkındaki Yorum: Üretken olmasına rağmen bu aralar hep single şeklinde takılan Sansar Salvo'nun son single'ı. Şarkı orijinali ve bir adet remixinden oluşuyor. Sözler eh işte denilecek seviyede. Orijinalin beatini hiç sevmedim ama remix bomba olmuş. Sansar her zamanki heyecanını kaybetmiş gibi görünüyor. Daha iyi işler ve daha çok şarkı içeren albümler bekliyoruz artık Sansar'dan.
    bu grubun adi nefret
    22.3.2016 16:36 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. gökdeniz'in prodüksiyonda harika işler çıkardığı şarkı.

    play.spotify.com
    deepsky
    11.7.2016 21:31 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  8. Eski sansarı aratan gene de fena olmayan Sansar salvo parçası
    manik yazar
    8.10.2017 19:55 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. Umarım 26 nın yazdığı şahane şeylerle bir bağlantısı yoktur. Eğer yoksa sans şahane klip yapmış demektir. İnsanların hayal gücünü bu kadar harekete geçiren bi iş yapmak gerçekten takdire şayan.

    "Piskopat yazar geri gel. Gelicem tabi"

    (GELEMEDİ)

    şimdi şaka bi yana. Sevgili sans uyuşuk/sıkılmış tarzda okumak yerine daha enerjik/hararetli okusan daha mı iyi olur acaba diye düşünmekteyim.
    menemenustukisir
    19.7.2019 17:38 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 




  10. son salvo kafiyesi. cüretkarlık bakımından heyecanı yok'tan farkı yok ama bu patlamadı o patladı. şartlar oluşmamıştı.




    anonim
    13.6.2020 20:59 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  11. hey gidi hey, kıymetini bilememişiz. birkaç falso söz hariç güzel şarkıymış aslında. şimdi makara tukara'ya kaldık amk.
    prodüksiyon on numara zaten, klip de dönemine göre güzel, tek sıkıntı nakarat sanırım. daha coşkulu olabilirdi.
    alche
    21.6.2020 20:28 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  12. eski bizleri öpen sansar vokali yok burda da ama şimdiki gibi de değil, gider yani her türlü. hep daha kötüye gider mi bi rapçi ya.
    anonim
    21.6.2020 21:58 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  13. çıktığı dönem bok gibi dediğimi hatırlıyorum bu şarkıya, ama şu bir gerçek ki sansarın şu anki şarkılarının yanında eminem - lose yourself kalıyor bu şarkı malesef.sözler yine saçma ama vokalin sertliği, nakaratın catchy'liği falan dinletiyor bu şarkıyı bir şekilde, ama şu anki şarkıları....
    funderwood
    21.6.2020 22:12 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  14. eskiye özlem midir, yeni şarkılarının kötülüğünden midir bilmiyorum. zamanında ne diyor ya bu deyip burun kıvırdığım bu parçaya karşı içimde bir dinleme isteği oluştu. sözleri beynim es geçip sadece altyapıya, vokale ve nakarata odaklanıyor ve beğeniyorum. sansar salvo duygusallığına girdim
    anonim
    13.7.2020 23:51 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  15. aslında hiç kötü bir parça değildi. klibi de seviyordum sözleri de söyleyişini de. sansar farklı bir şeyler denemişti ve olmuştu gerçekten de. ayrıca parçada diğer bazı parçalarına göndermede bulunmuştu.

    ""psikopat yazar geri gel!"
    gelicem tabi." - psikopat yazar parçası

    "şehirde kaos var
    her yerde kaos bak" - şehirde kaos parçası

    "dum taka durdu mu durun rapçiler tuttu mu?" - dum taka dum parçası
    deseyho34
    20.1.2022 14:37 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 2 


  16. klibi normal rapçi klibi değil,ülkemizdeki rapçiler böyle klip yapmaz,farklı kafalar güzel iş . beyoğlu style .
    dedroit
    11.2.2024 15:33 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  17. Sayfalar: |<  <<

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: