her şeye bok atma modası

#406966 - bu entryi ortalama 94 saniyede okuyabilirsiniz.
  1. @crowley öncelikle özetini yanlış anlamışsın. cakal ve uzi'nin nesnel olarak çok iyi olduğunu savunmadım veya iyi olmasalar bu kadar dinlenmezlerdi gibi bir demecim olmadı. yola ilk çıktığım şey mesela uzi arasan da 100 milyon dinlendi ya, adamın sevdiği underground rapçi halen 100k dinleniyor ya, ''piyasa kimlere kaldı'' ''gerçek rap homie'' ''bizim millet şarkı dinlemeyi bilse uzi değil benim sevdiğim rapçi 100 milyon dinlenirdi'' diyor. benim savunduğum şey de şu, uzi'yi sevmek zorunda değilsin lvbelc5'i cakal'ı organize'yi cart curt sevmek zorunda asla değilsin ama ben bazı şeylerin başarı olduğuna ve başarıların da subjektif olarak kutlanması gerektiğine inanırım. bugün kayra bir single çıkarsın ve 5 milyon dinlensin, derim ki bu kayra için potansiyelinin üstü bir başarı. tebrik ederim. bir klip yayınlasın ve klibi hayran bıraksın derim ki bu klip çok iyi tebrik ederim. hepsinin özeti olarak perros blancos ekibi, uzi, lvbel c5 gibi isimlerin finansal desteği ve sermayesi fazla olduğundan kliplere oldukça önem veriyorlar ve güzel yönetmenlerle çalışarak çok iyi klipler çıkarıyorlar. ayrıca şarkıların prodüksiyonları, yani beatleri, mixleri vb. türkiye müzik sektörünün ortalamasının bir hayli üstünde. boombap dersek farazi derim tabiki ama diğer türlerde berk erdemanar'ın (perros blancos prodüktörü) beatlerini çok beğeniyorum. olay bundan ibaret.

    ha bu arada, 1800'e yakın entrym vardır bu entrylerin hiçbirisinde bu newschool isimlerin bir kült icra etmeye çalıştığını, sanat sanat içindir akımını desteklediklerini vb yazmadım. 3 yaşında çocuğu getirsen ''2040'ta cakal mingoflalar mı halen dinlenir yoksa no.1 yarım kalan sigara mı'' diye sor doğru cevabı verir zaten. ben eğleniyorum bilader. sözlerini savunmuyorum ama prodüksiyon ve klip kalitesi olarak biraz nesnelleşiyorum o kadar.