cyberpunk 2077

#396188 - bu entryi ortalama 84 saniyede okuyabilirsiniz.
  1. oyunu bitirdim ve sonunda bi kayra şarkısı hüznü çöktü üstüme. bir iki kere düşmanların ışınlanması dışında bi bug görmedim. diğer sonlarına baktım oyundaki tüm sonlar güzelmiş. oyunun sorunu buglı çıkması değil aslında, yapımcılar hype'ın gazına gelip saçma salak açıklamalar yapıp oyunu olduğundan çok farklı tanıttı. bitmemiş oyunun çıkması da saldırıya cephane oldu. no mans sky aynı şekilde tamamlanmamış çıkmıştı ve çok tepki almıştı ama şu anda kötü yorum yapacak bir adam bulamazsınız. adamlar toparladı, düzenli içerik ekleyip oyunla ilgilendiler ve şu an herkes bayılıya bayıla oynuyor ve övgü şelalesi söz konusu. aynısı cyberpunk için de olabilirdi bu kadar abartı laflar etmeselerdi. oyun içinse taze taze 40 küsür saat gömmüş biri olarak en büyük eksikliğini hissettiğim konu açık dünyaydı. vice city'de bile şehirde dolaşmaya 20-30 saat öldürmüşümdür 20 yıl sonra çıkan bir açık dünya oyununun bana fazlasını verememesi, aynı heyecanı uyandıramaması çok enteresan. araç sayısı çok az, araç sayısının azlığını geçtim benim saatlerce araba modifiye etmem lazım bu oyunda lan. araç boyayamıyosun bile. ayrıca araç sürme mekanikleri çok hantal. sleepy dogs oynayanlar bilir o hantallığı. görevlerde de inanılmaz zorlama diyaloglar vardı. zorla diyaloğa mahkum ediyorsan biraz içimizi aç yav.

    her şeye rağmen keyifle oynadım, gayet güzel bir oyun. eleştiren herkesi üzen şey potansiyelinin çok altında kalması muhtemelen. cd project red biraz daha tecrübeli bir firma olsa çok farklı olabilirmiş.