jokzilla part 5 - bol sözlük

jokzilla part 5



başlık no:14778 okunma:6769



Sayfalar: |<  <<



  1. "hiçbir sikin İnfaz’ı değilsin
    Her şekil hayranım sayılırsın"

    harika...
    26
    12.2.2020 01:25 ~
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 0 


  2. tam 2005'teki disslerin tadını alıyorum bu parçadan.
    booyaka
    15.4.2020 09:49 ~
    heart_plus : 6 stat_minus_2 : 0 


  3. müzik her değiştiğinde parça değişiyor adeta. en sevdiğim jokzilla'lardan biri...

    bu parçada kaç farklı flow var merak ediyorum. bunların hiçbirini rhyme kalitesini düşürmeden yapabiliyor olması filan... mükemmel aq.


    --spoiler--

    Kaç kez geldin lan Kadir’in kapısına dayandın 'aç haydi?'
    Karnın aç hayli, şimdi yediklerini kus baştan ye çünkü taş kalpliyim
    Kaç bari ama bu çocuk yaptı sana aş dahi, buna savaş hali diyebilirsin
    "Ganimetin hepsi Çağlar’ın" dediğime lanet, aşşağılık herif!

    --spoiler--

    26
    16.8.2020 19:34 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  4. "Ancak siktir edildikçe diss track yaz
    Liriklerinin hepsi bit pire!"

    booyaka doğru diyor. tam sagonun ceza'ya yaptığı dissler benzeri aşağılayıcı bi parça olmuş.
    26
    30.11.2020 22:15 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 




  5. Klâsik jokzilla
    Bu diss de unutamadığım şey"vermese de yapar oral kuzen" ağabey bu laf ciddi mi yoksa yalan mı?
    Ne rezil adamlar bunlar ya harbi rezil
    anonim
    23.12.2020 02:22 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 1 


  6. jokerin gerçekten iyi 5-6 parçasından biri.
    venom
    25.4.2021 06:54 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. hutame ile beraber türkçe rapteki en iyi diss. akıyor ve sokuyor. bir disste en önemli 2 element
    teknikseljokerci
    6.5.2021 03:44 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  8. joker'in de türkçe rap'in de en iyi disslerinden birisi cidden. jokzilla serisinde bu şarkıyla ancak part 2 aşık atar, kingsize serisinde bunla kıyaslanacak şarkı yok, kingsize part 5 güzel ama o hayata sitem dolu genç werther'ın acıları gibi bir şey. bu şarkı hem gereksiz küfür, bu saçmalığı neden duyuyoruz dedirtecek bilgi, kalıbınıza tüküreyim dedirtecek hadise(infaz 4 - jokzilla 6 gibi) şeyler içermeden, hem akıyor hem çakıyor. bu şarkıyı hala ezbere söyleyebiliyorum, bunu yapabilenin tek ben olmadığımı da bazı eski rap dinleyicisi arkadaşlarımla konuşurken fark ettim.

    youtube tarafından ''çünkü bi diss yapar herkesi kitlerim, aynı hitlerin yahudileri kitlediği gaz odaları gibi..'' kısmı nasıl suspend yemedi, onu da merak ediyorum. ama önemli icatların savaş döneminde yapılması gibi, iyi flow biçimlerini böylesine birleştirmesini bir kavga sağlamış oldu joker'in. normalde albüm şarkılarının çoğunu ayaklarıyla yazıyor heralde burada yapabildiği şeye bakarsak.
    liebeistfuralleda
    11.2.2024 14:47 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. Sayfalar: |<  <<

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: