iyi ki doğdun - bol sözlük

iyi ki doğdun



başlık no:6543 okunma:1781




  1. hah oldu amına koyim.. türkçe rap olarak bi doğum günü şarkımız yoktu oda gelmiş.. ama bilin bakalım kimden gelmiş? kim yapabilir la bunu bi düşünün?

    bir çoğunuz tahmin etmiştir zaten.

    normalde dinlemezdim de, yine bi dinleyim dedim. doğum günüyle filan da alakası yok. boktan olan durum daha da boktanlaşmış. şarkıda bi kızın hangisini kestiğini tartışıyorlar.. ya bu piyasanın en son ihtiyacı olan tipler bu kadar isim yaptıysa bu ülkede bu adamlarında suçu yok aslında..

    sikerim ben gidiyom.




    ret1arius | ? | 6.3.2015 11:01
    (#30930)
  2. klip gelecek olan şey. şey!! şey lan şey!!!
    ret1arius | ? | 17.4.2015 14:50
    (#33959)



  3. stress | ? | 11.5.2015 18:43
    (#36021)
  4. Buney mk dedirtti
    lordjamal2 | ? | 11.5.2015 21:31
    (#36026)
  5. hani Gülşen serdar ortaç falan yaz gelince şarkı yapıyor ya. yapıyor yani konuyla alakası yok.

    güzel olmuş lan ben eğlendim ekran kapalıyken.
    deepsky | ? | 11.5.2015 21:36
    (#36027)
  6. adam kafiyeyi dizmiş ama.

    bir de türkçe rap lvl atlamış gençler.

    kenan doğulunan ta 2003'teki klibinin konseptini uygulamışlar.

    3 lvl attırmışlar türkçe rapi.

    boss kesmişler amına koyim. duo boss kesmişler len.

    premium vardır bunlarda kesin. para bok ya amına koyim!!!
    ret1arius | ? | 11.5.2015 22:13
    (#36031)
  7. öncelikle klip güzel olmuş. uğraşılmış bayağı. profesyonel bir iş olduğu belli ancak biraz yoruyor. yaşlandım mı ne?

    genele yapılmış bir iş gibi ama asrebos'un dediği gibi serdar ortaç dinleyen biri dinlemez bunu. çünkü vokal sürekli değişiyor. kafiyeler falan öyle pop şarkılarındaki gibi basit değil. şarkı da klip gibi yoruyor. arada kalmış bir iş gibi geldi bana. klipten dolayı yüksek izlenme sayısına ulaşırlar ama öyle patlama yapacak bir şarkı gibi gelmedi bana. * *
    brotha lynch hung | ? | 12.5.2015 00:26
    (#36044)
  8. @8 ee destek : Ulan sago bile yaptı bee hemde gayet iyiydi.Sırf klipteki çıplak adam bile sizinkinden iyidir nakkoyim
    lordjamal2 | ? | 12.5.2015 01:52
    (#36049)
  9. olum gayet güzel ve eğlenceli şarkıymış önceden dinlediğimde bok gibi geliyordu sanırım kalitenin git gide düşmesinden sonra bu şarkılar bile güzel geliyor aisin gerçek sesini falan duyuyorum garip bi his valla
    atesleoynayanadam | ? | 23.7.2019 17:21
    (#180842)
  10. çok iyi bu ya hahaha. dinlerken gülüyorum, dinlemeyenler çok şey kaybediyor bence. “seni kesiyor”, “beni kesiyor” bölümleri efsane.
    srknpower | ? | 14.12.2020 22:50
    (#299460)
  11. off 2015'te yerin dibine batırılan şarkıya bak. şimdi çıksa böyle bir şarkı çıksa ayıla bayıla dinlerim, emrah karakuyu hariç. anıl ve ezhel'in birbirinin verseüne taciz etmesi o kadar keyifli geliyor ki anlatamam.

    emrah entropiye karşı çıkarak asla nefretimin ölmeyeceği bir verse - nakarat yazmışsın. tebrikler
    fasulye | ? | 20.1.2021 00:43
    (#316641)
  12. Yanlış zamanda çıkmış ezhel piyancı karakuyu feati şimdi çıkmış olsa dıptıs dıptıs her arabada çalardı
    patronun verdigi silah | ? | 24.1.2023 18:35
    (#407980)
  13. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog