Zirve Nasıl - bol sözlük

Zirve Nasıl


başlık no:15795 okunma:2181

  1. Sehabenin yeni klibi



    ugos | ? | 19.9.2016 09:03
    (#78151)
  2. ya agacım senin sesine noldu? neden korka korka söylüyormuşsun gibi geliyor şarkıları? son sen ve özür dilerim parçalarında hadi bi duygusal hava vardı o yüzden yapıyosundur diye düşünüyodum da böyle bi şarkıda sesini o tonda kullanmak vasat. bi bağırsana şöyle "sevmeyin beniii" diye, bi kendine gel.

    gerçekten sehabe'nin yaptığı şarkılar hoşuma gidiyor ama sesini bu şekilde kullanmaya devam ettiği sürece dinleyemicem sanırım.
    acapella | ? | 19.9.2016 16:56
    (#78163)
  3. Beat çok iyi, mc'lik berbat. Nakarattan bir şey anlamadım. Klingon dili bilen arkadaşlar şu nakaratın çevirisini yaparsa harika olur.

    İyice kapitalist bir ortama dönüşen müzik piyasasına, kadının metalaştırıldığı ve sırf teşhir ürünü olarak yer verildiği bir klip daha eklenmiş olmuş. Oynatın lan oynatın, halt var. Klipte çok anlamlı bir amaca hizmet ediyor o kadınlar, oynatın. Bütçenizı ve çabanızı sırf cinsel ilgi uyandıracak klipler hazırlamak için harcayın ki, böylesi anlamlı klipler sunmuş olun, aferin size. Onca güzel mekan ve ortama klipte yer verebilecek imkanınız varken bile, havalı sandığınız dandik ortamlara kliplerde kilit yer vermeye devam edin.

    Süper, ne güzel, türkçe rap gelişiyoor. off klip on numara, kamera kalitesi çok yüksek, o yüzden harika bir klip. Helal.
    kan alta | ? | 19.9.2016 17:26
    (#78165)
  4. berbat ötesi bir performansla piyasaya sürülmüş iştir.


    son zamanlarda böyle kötü bir işçilik görmemiştim açıkçası.
    rastali dervis | ? | 19.9.2016 18:04
    (#78169)
  5. Nakaratı okurken çenem kasıldı bu nedir bilader . Sehabe türkçe rapin nirvanası ama tersten.
    kamcatkali | ? | 19.9.2016 18:55
    (#78176)
  6. gerçekten berbat bir vokal, nasıl böyle kötü bir performans göstermiş hayretler içindeyim.
    yeni yazar | ? | 19.9.2016 20:09
    (#78182)
  7. İnternete yüklenip altına yorumlar düşene kadar yaşanan akıl tutulması bilimsel otoriteler tarafından incelenmeli.
    simurg | ? | 19.9.2016 20:20
    (#78183)
  8. son derece içten bir şekilde '' harbi aga senin sesine ne oldu ya ? '' dedirten şarkı.


    edit: ahlak konusunda fikir beyan etmek istiyorum. ahlakın eski önemini yitirmesi değil dinlerin şekillendirmesinden ve toplumun baskısından sıyrılmaya çalışmasıdır o. tam olarak sıyrılabildi mi ? hayır ne yazık ki.





    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 19.9.2016 20:23 ~
    (#78184)
  9. -senin sesine nolmus?
    +nolmus?
    -ben de onu diyorum, nolmus?
    karayurtogulcan | ? | 19.9.2016 20:30
    (#78185)
  10. O "meslek sahiplerinin" yeri müzik klibi olmamalı. Müziğimi dinleme, sanat görme maksadındayken, öyle şeylere maruz kalmaktan rahatsız oluyorum. Sanata cinsel tacirliğin bu denli alet edilmesini doğru bulmuyorum. Sehabe ya da bir başkası ne yapıyorsa yapsın, nasıl yaşıyorsa yaşasın fakat o ögelere topluma mal ettiği ürününde yer verirse, o ögeler artık kendi hayatının özgürlük sınırlarından çıkıp tüm toplumun sınırına girer. Bu yüzden eser yayınlayan kişi insanları rahatsız edebilek unsurlara dikkat etmelidir tabi ki. Rahatsızlığım kadın görmek değil, bu çok yanlış bir suçlama. rahatsızlığım, kadına müzik kliplerinde yanlış rol verilmesi.

    Herkesin özgür olmasını isteyenlere bir hatırlatmadır: topluma mal edilmiş ürünler hakkında fikrimi belirtmekte özgürüm. Onlar bu ürünleri sunmakta tamamen özgür olabiliyorsa, ben bu ürünler hakkında fiikir belirtmekte zaten özgür olmalıyım. Sorun ne o zaman burada? Ben ne o kadınların, ne sehabe'nin, ne de benzer durumdaki insanların özgürlüklerine engel olacak baskıcı bir faaliyette bulunmadım. Sadece bir şekilde benim de sınırıma giren şeyler hakkında fikrimi belirtiyorum. kişilere kendi kişisel hayatlarını nasıl yaşayacakları konusunda baskıcı müdahalelerde bulunamam tabi ki.

    Son olarak, altını çizerek söylüyorum, kadınlardan rahatsız değilim, sonuçta kadın da, erkek de doğanın bir parçasıdır ve dünyada kadın da, erkek de önemli ve değerlidir. Ben, müzik kliplerinde, kadının sadece bir cinsel ilgi uyandırma aracıymış gibi kullanılmasına karşı çıkıyorum. Bu yapılan, kadınları basit, değersiz birer araç ve meta haline getirmeye ve kullanmaya çalışmaktır.
    kan alta | ? | 19.9.2016 20:40
    (#78188)
  11. videonun küçük resminde iki tane kırmızı donlu karı olması zaten klibin amacını belli ediyor. kardeş sen capini koysan zaten 1milyon izlenir ne gerek var böyle şeylere *
    sapinakadarinsan | ? | 19.9.2016 21:45
    (#78199)
  12. Ümstad cokere sorulabilecek sorulardan bi' tanesidir
    kirito | ? | 19.9.2016 22:48
    (#78203)

  13. --spoiler--
    bene menemeni verin
    --spoiler--


    great song, greetings from greece~~
    psycho deaf | ? | 19.9.2016 23:54
    (#78206)
  14. nakaraattan anladığım tek şey
    ----
    beni beğenin değ..... senin neyini beğeneflsif...
    --------
    gerisi yok random sıralanmış heceler gibi zaten nakarattan sonrasını dinlemedim kapattım.
    ayrıca:
    senin sesine noolmuş böyle tövbeestavfirullah bir şey olmuş.

    edit: şimdi hepsini izleyince, hande subaşının ne işi var lan bu klipte hmm.. çok garip çok da sevdiğim bir ablamızdı oysaki
    xlite | ? | 20.9.2016 00:12 ~
    (#78210)
  15. Şehinşah ile eypio karışımı bir şey yapmaya çalışmış sanırım. Şehinşah'ın ince ses tonu, eypio'nun rahat ses tonu arası bir şey yapmak istemiş gibi geldi. Sanırım eypio'nun kral çıplak şarkısını dinleyip gaza gelmiş, şöyle aralarda hafif nağmeli, sakin bir vokal yapayım güzel olur demiş.

    Özellikle bir kısım var ki, orada tamam dedim, harbi eypio gibi bir tarz denemiş. (Ama olmamış)

    --spoiler--
    Annem diyo hep, psikolog ol, psikolog ol oğlum, psikolog ol.
    --spoiler--

    Bu kısım bana eypio'nun kral çıplak şarkısındaki bir kısmı hatırlattı. O da şöyle:

    --spoiler--
    Annem diyo bura on numara, yanar otobüs yağ yakar on numara.
    --spoiler--

    Dinleyince anlaşılabilecek bir benzerlik var. ama sehabe becerememiş bu tarzı, eypio gibi güzel gelmedi bana. aksine duraklama gibi olmuş o kısımlar, sıkıcı buldum.
    kan alta | ? | 20.9.2016 00:33 ~
    (#78214)
  16. yarak gibi.

    eypio ve şanışer taklidini bir potada eritmeye çalışmış ama olmamış, kusura bakmasın. sehabe zaten piyasanın bugunu bulmuş, beyhude takılan adamlardan birisi. çoluk çocuğa satabilir anca o pozları.

    sehabe türkçe rapin nirvanası dediği yerde gerçekten çok utandım. ayıptır.

    klip tam bir görgüsüzlük örneği olmuş. gogo barlardaki hatunlar mı dersin, hay sikeyim bitse de gitsek diye bakan turizm yaverlerine mi gülersin... neresinden tutsan elinde kalacak bir klip.

    tayland, dünyanın en güzel ülkelerinden birisi. ancak inanın ki şu klibin maliyeti 2000 tl yi bulmaz. 1500 tl ye kapatırsınız her türlü. bunu söylememin nedeni sehabenin phukette olduğu için; çıtayı yükselttim diye verse'e girmesi.

    ulan gitmişsin, güzelim ülkenin en göt deliği yerlerinde ortam göstermeye kalkmışsın, rezil olmuşsun.
    çoluk çocuk bile bu nasıl ortam aq diye bakar en fazla. git adam gibi tatilini yap, denize gir, tapınakları ziyaret et, iki üç kelime tayca öğren.

    ama yok, adamımız yurtdışında ya hemen klip çekmesi, nispet yapması lazım.

    kezbanlık buna deniyor işte.

    if rap gets jealous | ? | 20.9.2016 10:11
    (#78236)
  17. @18 geldim sayko mevzu nedir?
    menemenustukisir | ? | 20.9.2016 11:24
    (#78246)
  18. @22 zirve nasıl diyecektim

    (bkz: Beşiktaş bey diyeceksiniz)
    psycho deaf | ? | 20.9.2016 12:37
    (#78260)
  19. oldukça başarılı. beğendim. umarım hiç bir şey yapmadan zirve gibi gözüken ceza, sago, fuat gibi isimler bu adamdan feyz alır. zirvede çünkü.
    zulacan | ? | 21.9.2016 14:49
    (#78468)
  20. moltre | ? | 9.10.2016 22:20
    (#80320)
  21. Çalıntı flowlu sehabe şarkısı...

    Bu ne amk.
    ret1arius | ? | 19.2.2017 22:18
    (#93117)
  22. çalıntı flowmuş kimin flowunu çalmış bi söylesene, bence çok güzel ve farklı bir türkçe rap şarkısı
    sikas | ? | 11.7.2017 11:38
    (#107396)
  23. facebook | twitter | youtube | spotify | bol anket | uyarı | devlog