zirve 2 - bol sözlük

zirve 2



başlık no:43353 okunma:2770




Sayfalar: >>

  1. Sözlükte başlığı dahi açılmamış?

    Rota'nın verse'ünün son kısmı güzel olmuş onun dışında ortalama
    Defkhan çok iyi
    Burak King parçaya renk katmış
    Hayki'de güzel
    Yener Çevik'e pek alışamadım ama sırıtmıyor




    masiva | ? | 21.1.2022 10:05 ~ 21/01/2022 10:08
    (#375947)
  2. rota ve yener çevik'i çıkar efsane bi iş olmuş... 2010'lardaki bangır bangır toplu parçaları getirdi aklıma.

    özellikle defkhan - burak king'in üst üste girdiği kısım orgazmik resmen.
    romalizindanindapersimparatoru | ? | 21.1.2022 10:26 ~ 21/01/2022 10:27
    (#375949)


  3. beat güzel rotanın sonları çok güzel olmuş defkhan hep aynısın be brocum hep aynı vokal aynı flow tutmadım burak king güzel olmuş renk katmış hayki ne anlatıyon dedim aq blockchain metaverse cart curt yener ustada fena değil eh işte ben tutmadım zirve 1 hypeını vermedi bana
    casper | ? | 21.1.2022 11:33
    (#375952)
  4. toplu parçaların kısalmaya başlaması dikkatimi çekti sanırım anladılar 7 dk toplu parçayı kim dinler diye.

    rota verse çok klasik

    burak king güzel keşke daha fazla söyleseymiş.

    defkhan bu sefer manitamıza değil anamıza sövmüş
    büyük bir gelişme

    haykinin ilk kısım kötü olsa da toparlıyor

    yener çevik şükürler olsun bu saatten sonra daki gibi fiyasko bir verse okumuyor ama yine vasat altı
    dondurmam fantali pepsi | ? | 21.1.2022 12:19
    (#375956)
  5. başıma bir şey gelmeyecekse genel olarak beğendiğim iş, burak kingden güzel bir şey duymayalı baya olmuştu, esaslı rap yapsa hakkını verebilecek bir isim bence. keşke daha uzun yazsaydı dedirtti. hayki ile defkhan da arada sırıtan lirikler olsa da klaslarından ödün vermemiş gayet akmışlar. yener ile rota standart verseler yazmış kanımca, ekstra bir şey göremedim ama beatten midir bilmem onlar da çok vasat bir görünümde değiller.
    iykundrgrnd | ? | 21.1.2022 13:49
    (#375981)
  6. bence gayet güzel. rota ve defkhan aynı flowlarını 3847747. kere yapmış. hele defkhan iyice sıktı artık ama yine de iyi flowlar olduğundan çok eleştiremiyorum. hayki çok iyi, yener çevik idare eder, burak king de dinletti.
    srknpower | ? | 21.1.2022 22:09 ~ 21/01/2022 22:10
    (#376150)
  7. rotadan sonrasını okumadım
    kasket | ? | 21.1.2022 22:48
    (#376159)
  8. şu isimlerle bir tane daha toplu parça kaldıracak mecalim kalmadı
    armut | ? | 21.1.2022 23:30
    (#376167)
  9. Şarkıyı dinlemedim ama çamaşır makinesini açıp ter kokan bir çorap çıkardım, burnuma dayayıp derin bi' nefes aldım. üç aşağı beş yukarı aynı şey sayılır, o yüzden yorum yapabilirim hakkında.

    vasat. bütün sektör artığı tayfa yine toplanmış. zaten hiçbiriyle başka kimse çalışmayı kabul etmeyeceğinden dolayı mantıklı hareket kendi içinde, ne diyeyim?

    hakkını vereyim ama: aslında zorlasam bi' gün daha giyilirmiş.
    dragunov | ? | 21.1.2022 23:34 ~ 21/01/2022 23:37
    (#376168)
  10. klibi başlatır başlatmaz kapıma polis dayandı (!).
    benim inim hiphop | ? | 21.1.2022 23:39
    (#376170)
  11. hani motive
    krebs | ? | 21.1.2022 23:40
    (#376171)
  12. Burak king ve hayki dışındakiler güzel gelmedi
    ilkround | ? | 22.1.2022 00:10
    (#376177)
  13. Defin yazdığı versün cok daha iyisini yazacağıma eminim. Rota zaten bos.
    Arkadaş hicbir sey anlatmayan ona buna sallamalı şarkıdan ne anlıyorsunuz?
    Çoğunuz 30u aştı gecmedi mi ergenlik?
    Bu tarzda flow yapamayanlar zaten ölsün bilader konu yok mana yok istedigin kelimeyi arkasina koy.
    mecnun | ? | 22.1.2022 01:44
    (#376206)
  14. rotayı severim birçok parçasını beğenirim ama bu parça ''olmamış''.

    beat aşırı kulak tırmalıyori burak king'in arabeski mi desen defkhan'ın bariz mix sorunlu mamınımamını klasik flowlu rapi mi desen hayki'nin garip tarzı mı desen rota'nın fast flow parçalarda kullandığı iskelet flowu kullanması mı desen tırt yani.

    tek beğendiğim kısmı şarkının son 15 saniyesinde yener çevik bittiğinde burak king'in yumuşak bir tonla ''dipten çıktık zirvelere'' demesi ve drumların vurması. klipte o drumların eşliğinde konser tarihini yaklaştırmış kadraja, hoşuma gitti ne bileyim küçük ayrıntıların adamıyım ben.

    ayrıca parça hiçbir sanatçının profilinde gözükmüyor. muhtemelen ''çeşitli sanatçılar''a aktarıldı. streamleri düşürür bu olay, düzeltilmeli.
    ruhumun temeli dilemma | ? | 22.1.2022 02:57
    (#376217)
  15. Haykiye sektör artığı diyen taş olur lan
    ata | ? | 22.1.2022 12:49
    (#376231)
  16. hayki... parlıyor bu dızzoların arasında güneş gibi. rap olarak çok üst bir seviyede, net.

    rota zaten hep aynı flow *ben hücredeyken diye söz yazmış senin ar duygun da mı yok abi*
    defkhan zaten hep aynı flow
    yener çevik kısmında zaten şarkıyı kapattım
    hayatitelgeler | ? | 22.1.2022 15:59
    (#376248)
  17. Hayki açık ara kendini belli etmiş,diğerleri tr'de neden toplu parça yapılmaması gerektiğinin somut kanıtı.Gerçi ebleh dinleyici katliamı bile beğeniyor da
    anonim | ? | 22.1.2022 19:36
    (#376272)
  18. hayki keşke bu parçada yer almak yerine solo girseydi bunu.

    bir de "piyasanın babası ....kimin kafası" dediği yerde ve sansürsüz bir şekilde "piyasanın babası, yarrrağımın kafası" deseydi bir önceki bardaki "beni görrr"le de uyak yakalayarak daha vurucu bir dokunuş yapabilirdi parçaya.
    booyaka | ? | 23.1.2022 13:33
    (#376331)
  19. Amk nerde bi yorum görsem defkhanı övmüşler. Reaksiyon videolarına iki göz gezdireyim dedim adam nasıl bi algı yaratmışsa defkhan girer girmez hekes aaaaooohhh huuuhh demeye başlıyor. Ulan Hayki gibi bir cevher parlıyor gören yok mu aloooo.
    ilkround | ? | 24.1.2022 01:52
    (#376400)
  20. dinlemenize gerek yok özet geçeyim

    kişilerle hiç bir alakaları olmasa bile fazla dinlenen rapçilere küfür veya 2009 battle kafası punchlar
    dümdüz fast rap
    arada giren bi arabesk
    geleneksel spotify listelerine giremiyoruz ağlaması

    def fena değildi


    işin lirikal tarafına bakarsak perros blancos bünyesinden çıkan ortalama bir şarkıya *bile* nazaran çok daha zayıftır, bir şey anlatıyormuş gibi görünüp hiç bir şey anlatmayan klasik rapçiler
    emrecan smithy | ? | 25.1.2022 02:27 ~ 25/01/2022 2:33
    (#376480)
  21. Sayfalar: >>

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog