zehirli kan - bol sözlük

zehirli kan



başlık no:37315 okunma:11281




Sayfalar: >>

  1. joker‘in twitter’dan duyurduğuna göre bugün (29.12.2020) 22:30’da çıkaracağı single’ı. tahminen burry soprano‘ya bir diss.
    fenafillah | ? | 29.12.2020 20:46
    (#305706)


  2. yeter lan yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    harameynalamut fedaisi | ? | 29.12.2020 20:48
    (#305707)
  3. i.hizliresim.com
    harameynalamut fedaisi | ? | 29.12.2020 20:48
    (#305708)
  4. Jokere bu hak geçmemeliydi. Önümüzdeki 2 yıl burrye sallamakla kafamızın etini yiyecek
    matzuheaven | ? | 29.12.2020 20:52
    (#305710)
  5. Sanmıyorum ki joker burry'e evvelinde dediklerinden ekstra bir şeyler katsın bu redisste. En fazla infaza yaptığı gibi birkaç kolpa info salar.


    Edit: yanılmadım. Keske kolpa infolar da salsaydı. Daha cok sansasyon yaratırdı. Bilinen şeylerin 5000. Kez tekrarı artık hype yaratmıyor.
    iykundrgrnd | ? | 29.12.2020 20:53 ~ 22:55
    (#305711)
  6. midem bulanıyor artık. her şeyi tadında bırakmak lazım.
    imagine | ? | 29.12.2020 20:57
    (#305712)
  7. @3 gülme krizine girdim olm hahaha
    blaze | ? | 29.12.2020 21:06
    (#305715)
  8. Aga günah keçisi gibi bişey olsa iyi keşke kingsize p8 demiştim ama olmadı neyse sağlık olsun.
    anonim | ? | 29.12.2020 21:19
    (#305721)
  9. şarkının içeriği isminden belli oluyor.
    anonim | ? | 29.12.2020 21:21
    (#305722)
  10. Ya Allah Ya Bismillah güzel bir parça bilzeir bekliyor sağolsun reis her şarkısında sefere gidiyoruz havası yaratıyorsa her şarkı öncesi Moskovayı yakmaya giden Tatar Atlısı gibi hissediyorum. (bkz:Fay Hattı )
    anonim | ? | 29.12.2020 21:41
    (#305729)
  11. direk burrye ise burry 1 ay içinde mary jane sonrası kaybettiği popülariteye ulaşır.
    b04bruh | ? | 29.12.2020 21:49
    (#305735)
  12. millet şarkı isminden nasıl burry diss olduğunu anladı hala onu düşünüyorum bulamadım.

    neyse önden yerimizi alalım.

    joker verse:
    *hadi tek seferde bitirelim o zaman"

    burry denen asalak git lil uzi vertle kapının önünde bekle
    ve khontla veletleri kekle çaldığınız taklit müzikle
    meroyu da alın aranıza ve deneyin şansınızı gangbangde
    es es'de gördüm demişsin lan yalancının önde gidenisin
    blackjack elimde amcık ve kaldın sınıfta o diss trackle

    sopranoya yeter tek bar ama bugün benden göreceği var
    parfümün 5000 dolarsa gerizekalı cüzdanını yokla ve
    sana ve kültürü sikenlere yeter tek bir jokzilla (günlerini gösterr)
    lil wayne özentisi mambılcıların ithal ettiği saçmalıkla
    yaptığınız rapler geri tepti, idolüm shady ve tupac la

    funderwood | ? | 29.12.2020 22:26
    (#305766)
  13. çıktı.




    fenafillah | ? | 29.12.2020 22:33
    (#305774)
  14. Bir insan neden burry sopranoya rediss yapar amk ya? Bi de burry soprano diss yazmış lool
    harameynalamut fedaisi | ? | 29.12.2020 22:36 ~ 22:37
    (#305778)
  15. beati beğendim
    vip | ? | 29.12.2020 22:37
    (#305779)
  16. hangisinin nakaratı daha kötü arada kaldım
    fasulye | ? | 29.12.2020 22:37
    (#305780)
  17. başlığa burry soprano diss yazmış zavallı hahahhaha
    mix'e uğraşmamışlar bile bok gibi olmuş
    anonim | ? | 29.12.2020 22:37
    (#305781)
  18. adam şaka maka detone oluyo autotune'a ihtiyacı var bu arkadaşın :D
    anonim | ? | 29.12.2020 22:37 ~ 22:37
    (#305782)
  19. drill beatin günahı neydi amk

    edit: şu enestizmanı hiç sevmiyorum. kardeşim rahat bırak başlığı amk. niye entry kusuyorsun her başlığa. bir tane girmek neyine yetmiyor. bok gibi yazıyorsun ayrıca. ben söylemesem şarkıyı dinlememiş sallamaya gelmiş sadece. ya beati ilk seferde ayırt edemeyecek kadar sağır ya da gerçekten dinlememiş buraya sallamaya gelmiş.
    lil gunna | ? | 29.12.2020 22:38 ~ 22:43
    (#305783)
  20. Haterlar fan dan ala aq bu ne hız
    anonim | ? | 29.12.2020 22:38
    (#305784)
  21. Sayfalar: >>

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog