yo sözlük yazarlarına açık çağrı - bol sözlük

yo sözlük yazarlarına açık çağrı

başlık no:1222 okunma:872

  1. beyler orda bi yerde uzaktan sözlüğü izlediğinize eminim. Çünkü ben de bi süre öyle yaptım. Sözlükte hiç bir hiyerarşi yok burdan hareketle sözlüğün bireysel amaçlara tahsis edilmediğini çok net kavrayabilirsiniz. Bu sefer hiphop'ı eleştirin hiphop gelişir gibi kutsal mottolarımız olmayabilir. Fakat bu yo sözlüğün hayatımızda edindiği yerde oluşmuş boşluğu kapatmamamız gerektiği anlamına gelmiyor. Gelin bi iki entry girin, sarmazsa söz ısrar etmiycez.

    Edit: Buralar kalabalık olsunun derdinde değilim, kalifiye elamanların eksikliği cidden hissediliyor. Asakura'yı filan arıyor gözler. İsim isim mi sayalım olum işte.
    dies | ? | 13.8.2014 00:54 ~
    (#3762)
  2. insan gerçekten hayret ediyor
    buralar degerlenir | ? | 13.8.2014 01:00
    (#3764)
  3. gelirken hantalı da getirin. adam kayıplara karıştı, okuyordum lan ben onu...

    hepinizin nicklerinin üstünde bir kaç satır yazı görmeyi isteyen insanlar var.
    if rap gets jealous | ? | 13.8.2014 01:03
    (#3765)
  4. gelin lan. istatistiklere falan bakıyorum da ben gelmeden güle oynaya ilerleyen sol frame benim gelmemle durdu resmen. tek kalıyorum sözlükte. bir şeyler saçmalayın ben vallahi ilerletirim onu.

    etrafım zaten paralel dolu.



    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 13.8.2014 01:13
    (#3769)


  5. gelsinler gelmesinede nerden gelecekler. onu bir bilsek gider alırdık. tüm yo hesapları kilit. nerden bulucazda gel gardaş diyecez. onlarda bizim gibi sağdan soldan duuyarsa anca işte. yada dur lan aklıma şimdi geldi. webarşivden face ve twiter hesaplarının olduğu başlığı bulabilirmiyikki :D
    kobaysos | ? | 13.8.2014 01:29
    (#3774)
  6. ados, indigo filan retweetlemiş. bunlarla duymayan adama ulaşmak için uçakla broşür dağıtmak gerek. O zaman admine açık çağrı yapalım, sözlüğün twitter hesabını açıp siteyi paylaş başkan, yosözlük son bi güzellik yaptı diyelim.
    dies | ? | 13.8.2014 01:33
    (#3775)
  7. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog