yeni sosyal medya yasası - bol sözlük

yeni sosyal medya yasası



başlık no:42082 okunma:470
şu an konu dışı kategorisindeki bir başlıktasınız.




  1. erdoğan'ın az önce

    "Sosyal medyaya hiç olumlu bakmıyorum. Meclis'in açılmasıyla birlikte sosyal medyaya yönelik bir çalışmanın yapılması gerektiğine inanıyorum. Her şeyi RTÜK'le çözemeyiz" sözleriyle vurguladığı,

    bundan önceki 5651 ve 7253 sayılı interneti düzenleyen yasalara ek olarak tasarlanacak, muhtemelen ekim ayı civarında gündeme gelecek yeni sosyal medya tasarısıdır.

    kaynak: twitter.com

    biz denizde bir kum, küçücük bir girişim olarak zaten şu anki yasalara bile tam uyum sağlayabilmiş, bizden istenen şartları tam olarak sağlayabilecek bir sosyal mecra değiliz, ne yazık ki olamadık. ak parti iktidarı ve ak partiye oy verenler ise türkiye'de yeni girişimlere hayat verecek adımlar atmak yerine her geçen gün türkiye'de bu tarz girişimleri doğmadan öldürecek adımlar atmaya devam ediyor.

    muhtemelen yeni yasanın mecliste kabul edileceği gün bizim de fiilen sözlüğün fişini çekeceğimiz gün olacaktır.

    sebebi ise çok açık: twitter.com
    booyaka | ? | 11.8.2021 21:59 ~ 11/08/2021 22:17
    (#361318)
  2. valla ekşi falan neyse de bol giderse harbiden üzülürüm.Formattan siyasi başlıklar vs tamamen çıkarılsın ama yeter ki kapanmasın be bura...
    burada | ? | 11.8.2021 22:29
    (#361320)
  3. Sansüre boyun eğmek gibi olacak belki ama burada'ya katılıyorum gerekirse hip-hop'tan başka bir şey konuşmayız ama kalsın burası.
    bagcilar samani | ? | 11.8.2021 22:36
    (#361322)
  4. Söz veriyorum bol bol yener ve geeflow öveceğim
    baron | ? | 12.8.2021 02:12
    (#361333)
  5. Geçen sene de aynı şeyi konuşmuştuk:

    (bkz: 21 temmuz 2020 sosyal medya düzenlemesi)

    Türkiye'de temsilcilikler açılıp konu noktalandırıldı diye biliyorum.
    alche | ? | 12.8.2021 11:50
    (#361360)



  6. souvarine | ? | 12.8.2021 13:17 ~ 12/08/2021 13:18
    (#361367)
  7. Geçen sene konuştuğumuz aynı şey değil 7253 sayılı yasaydı, ilk entryde de yazdığım gibi.

    www.tbmm.gov.tr

    Bu sene konuştuğumuz yeni bir yasa, başlığı açarken de ifade ettiğim gibi.
    booyaka | ? | 12.8.2021 17:52 ~ 12/08/2021 17:53
    (#361393)
  8. Yasayla ilgili detaylar biraz belli oldu gibi, akp iktidarı anonim üyelik ve nick kullanan herkesin kimlik bilgilerine her zaman erişebileceği bir düzen planlıyor.

    www.cumhuriyet.com.tr

    Bu zaten normalde iş yargıya taşınırsa savcılık kanalıyla oluyordu, biz de soruşturma geçirdik daha önce bu tarz savcılık istekleri sonucu. Ama şimdi doğrudan ve kimin kim olduğuna dair bilgi paylaşımı, sürekli erişim ve denetleme istiyorlar aksi takdirde şirketlere (biz şirket bile değiliz ki lan, ne olacak?) çeşitli cezalar kesilmesi söz konusu.

    Ayrıca RTÜK gibi bir denetim başkanlığı falan kurulmasından bahsediliyor. Görelim bakalım neler olacak. değişik alternatifler düşünüyorum sözlük için, gerekirse tc vatandaşı olmayan birine sözlüğü devrederiz, ya da üye olmayana dışarıya erişimi kapatırız, ya da 6 ay gecikmeli entryleri gösteririz vs. vs. vs. bilmiyorum tek başıma çözüm üretmeye çalışıyorum ama belki de en güzeli en başta dediğim gibi sözlüğü kapatmak.
    booyaka | ? | 15.9.2021 22:32 ~ 15/09/2021 22:33
    (#364947)
  9. anonimlik kavramı bütün sosyal medya platformlarını muhatap kılan bir durum. bol sözlük kendi kararlarını alma yetkisine sahip bir mecra. lakin ortak akıl yürütülecekse,vakti zamanında güzel hizmette bulunan interaktifsozlukler oluşumunun moderatörlüğünde söz hakkı isteyen her sözlük birlikte toplanıp doğru kararlar alabilir ve bu sorunun üstesinden gelebilir diye düşünüyorum. yalnız 6 ay gecikmeli sözlük fikri çok iyiymiş xde
    650 gayme maas | ? | 15.9.2021 22:56 ~ 15/09/2021 22:57
    (#364954)
  10. bize ayrılan sürenin sonuna geliyoruz.

    twitter.com
    booyaka | ? | 22.10.2021 16:13
    (#368282)
  11. reis dur vol8 gelecek ne yapıyosan ondan sonra yap
    650 gayme maas | ? | 22.10.2021 16:40 ~ 16:56
    (#368283)
  12. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog