yeni klip geldi - bol sözlük

yeni klip geldi

başlık no:7163 okunma:1070

  1. www.youtube.com

    yorumları alayım beyler bayanlar ?
    akaflow | ? | 11.4.2015 21:41
    (#33455)
  2. (bkz: bu real hiphop)
    deepsky | ? | 11.4.2015 21:45
    (#33457)
  3. eyvallah beyler
    akaflow | ? | 11.4.2015 22:10
    (#33460)
  4. paloma faith in cok sevdigim bi parcasi var. Do You Want the Truth or Something Beautiful? diyo klibi falan da guzel hatta da neyse.

    dostlar umarim daha iyi isler yaparsiniz ama bu is hakkinda beati disinda pek olumlu seyler soylenemez. ileride cok iyi isler yaparsiniz, biz de sizi atariz mp3e kefiyle gururla dinleriz umarim. mesela hayki diyo ya yazdigimin 10 katini yirttip attim diye. heh iste siz de ilerde eminim ki bunlari yirticaksiniz biraz daha olgunluk geldiginde yaptiginiz muzige. ben size biraz daha sabirli olmanizi tavsiye ediyorum insanlara bi seyler sunmaniz icin. arkadaslariniza bize dinletin yine mesela eksiklerinizi soyleyelim biz de ama lutfen oncelikle kendiniz icin, karacali gibi hic 5 para etmez sarki birakmadim ardimda diyebilmek icin sabredin bol bol. daha cok gencsiniz iyi yerlere de geliceksiniz. efsane albumler hep olgunluk yaslarinda cikmistir istisnalar haric onu da unutmayin. hevesinizin yanina biraz da olgunluk gelince dogru yer dogru zamanda mina bile korsunuz ama bu sekilde olmaz iste. olsa soyluycem ama vallaha olmaz kankalar * cok cok iyi yerlere gelirsiniz umarim ilerde yazmaya cizmeye devam edin yuruyedurun beyler. nacizane tavsiyelerdir tabi bunlar kirilmaca alinmaca olmasin sapkaniz guzelmis bu arada *
    bergene wassup mi atmislar yaa | ? | 11.4.2015 22:42
    (#33462)
  5. @5 ve @6 ayrı ayrı teşekkür etmeyi borç bilirim. zaten klip efsane bişey değil sadece yapmadık dememek için koyduk. ayrıca yaptığınız yorumlar eleştirel yorumlar hiç bi şekilde yerme güdülmeden yapılmış. fikirleriniz ve görüşleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim. öncelikle klip kötü oldu farkındayım çünkü adam akıllı yönetmen ve kamera sıkıntısı yaşadık. onun dışında kayıt aldığımız günde manevi bi kaç sıkıntı vardı elbette bunlar bahanem değil. Ben zaten iyi bir rapçi olduğumu da idda etmiyorum gelişmekte olan bir rapçiyim ve aldığım ilk kayıda oranla gözle görülür bi gelişim var. he bu zamanla daha da iyi olucak tek gereken şey eksikleri adam akıllı söylecek kişi olması. onlarda bu sözlükte nadir de olsa çıkıyor sizin gibi. dediğiniz gibi olgunlaşmam gerekli biraz daha o da yazdıkça olucağına inanıyorum
    akaflow | ? | 11.4.2015 23:50
    (#33466)
  6. aga mixte sizi yemişler orası muamma değil gerçek. klip içinde @5e katılmıyorum, şartlar ve olanaklar uygun olduğu sürece klip çekilebilir. sözlerinde rap için yazıldığını farkettim. bu gerçektende cesaret isteyen bişey ve her ne kadar manevi sorun yaşasanızda içinizdeki rap aşkı sesinize etki etmiş. bence başarılı bir çalışma olmuş.
    macronome | ? | 11.4.2015 23:59
    (#33468)
  7. ruh olan her iş benim için tamamdır. eksik olan şeyleri arkadaşlar söylemiş bende papağanlık yapmayım.

    müzik şu hayatta nankör olmayan nadir şeylerden. siktiğimin matematiği bile nankör. unutursun filan ama müzikte asla nankörlük olmaz. ne kadar çalışırsan o kadar ilerlersin. bol bol çalışın.
    ret1arius | ? | 12.4.2015 00:26
    (#33472)
  8. mix olmamış.
    kobaysos | ? | 22.5.2015 22:54
    (#36667)
  9. beat'i çok sevdim.İşin ayrıntı tarafını pek bilmem yok mıx olmamıs flan ama klip cekın yuzunuz kameraya alıssın.2.giren arkadas 1-2 tık daha önde gibi.Yazmaya devam edın .
    lordjamal2 | ? | 23.5.2015 12:46
    (#36703)


  10. (bkz: mix mastering nedir enter)

    (bkz: ses nedir nasıl kullanılır enter)

    (bkz: klip nedir nasıl çekim yapılır enter)

    bonus olarak;






    (bkz: real hiphop )
    gercekler | ? | 23.5.2015 13:21
    (#36707)
  11. öncelikle mix olmamış.

    fakat şarkının sözlerini saçma sapan battle bataklığının sınırında gezdirmeyi başardığınız için ise sizi kutlarım.




    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 23.5.2015 19:12
    (#36742)
  12. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog