yazarların en sevdiği rapçi mahlası - bol sözlük

yazarların en sevdiği rapçi mahlası

başlık no:33022 okunma:511

  1. türkçe rap'ten de yabancı rap'ten de söyleyebilirsiniz. en sevdiğiniz rapçi mahlası/mahlasları nelerdir?

    benim türkçe'de grogi herhalde. rakipten dayak yiyip sendeleyen ama henüz düşmemiş boksör gibi bi anlamı varmış. (bkz: yıkılmadım ayaktayım)

    özellikle dark knight'ı joker karakteri için defalarca izlemiş biri olarak joker'i de severim, çok tematik albümler yapılabilirdi bu mahlasla ama joker jokzilla yapmayı tercih etti...

    yabancı eşraftan da machine gun kelly.
    funderwood | ? | 5.7.2020 14:05
    (#245547)
  2. Benim için Allamedir bu. İlk duyduğunda "kim lan bu" etkisi uyandırıyor. Anlamıda güzel. Bunun ötesinde anlamıyla birleşmiş mahlasın sahibi.
    psikopat psikolog | ? | 5.7.2020 16:01
    (#245668)
  3. keişan.

    "bir gün bir arkadaşımda nintendo oynuyorum ve mario gibi garip bir oyun var. böyle ejdarha felan kovalıyorsun. sonra sen doğal olarak bi karaktersin ve o karakterin adı "kei̇şan"dı.:d bende çocukluktan olsa gerek çok etkilenmişim, o isimi takıcam dedim kendime taktım gidiyor öyle.:d"
    anonim | ? | 5.7.2020 16:06
    (#245670)
  4. hayvan gibi dc fanı olduğumdan dolayı barry Allen & flash.
    punkisnotdead | ? | 5.7.2020 16:07
    (#245672)
  5. Tabii ki de selo g.
    kabaherif | ? | 5.7.2020 16:17
    (#245678)
  6. ravend
    yiid19 | ? | 5.7.2020 16:18
    (#245679)
  7. motive olabilir.
    hepsi nick fakirligi | ? | 5.7.2020 17:07
    (#245713)
  8. ufo361
    Alamanca söyleyince hoş oluyor
    oguzhan | ? | 5.7.2020 17:09
    (#245714)
  9. Bushido. japon samuray kuralları, yaşam tarzı demekmiş. bazı kliplerinde de genel tema bu oluyor zaten
    anonim | ? | 5.7.2020 20:23 ~ 05/07/2020 20:23
    (#245838)
  10. Sagopo Kézman.
    hissikablelvuku | ? | 5.7.2020 20:56
    (#245863)
  11. köksal
    anonim | ? | 5.7.2020 21:00
    (#245868)
  12. fuat ergin
    anonim | ? | 5.7.2020 21:02
    (#245870)
  13. no.1 , pit10
    yuzeyumruk | ? | 6.7.2020 07:34
    (#246248)
  14. jokerdir. yabancı piyasalarda da var sanırım joker. mahlasını joker seçip, gerçek bi joker gibi davranan, düşündürürken güldüren, güldürürken yerin dibine sokabilen birisi olmalı. bizim jokerimiz bazen başarabiiyor bunu. yabancılar nasıl bilmiyom ama. anlamıyos ki ingilicce.
    ret1arius | ? | 7.7.2020 00:59
    (#246723)
  15. düşünmeden ilk aklıma gelen 21 savage oldu. parçalarda araya sıkıştırdığı tüvenüvan hoş geliyo bayağı.
    zeroandone | ? | 7.7.2020 01:20
    (#246741)
  16. en sevdiğim yok ama en sevmediğim şehinşah. insanı bu kadar yoran bir mahlas olamaz. grup ismi olarak da tahribad-ı isyan cidden rezalet. ha mode xl olabilir bak en güzeli. şık duruyor bence.
    dertli | ? | 7.7.2020 01:27 ~ 07/07/2020 1:28
    (#246746)
  17. (bkz: mahlasını beğendiğiniz mcler)
    (bkz: en iyi mahlasa sahip rapçiler)
    feci | ? | 7.7.2020 01:30
    (#246748)
  18. da poet
    erikli | ? | 7.7.2020 01:39
    (#246754)
  19. Hasan sabbah
    azafuse | ? | 7.7.2020 02:00
    (#246768)
  20. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog