yaz melek yaz - bol sözlük

yaz melek yaz

başlık no:22319 okunma:930

  1. öncelikle herkese merhabalar. yeni bir parça yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim bu parçamı. olumlu ve olumsuz her türlü yorumunuza açığım ve bekliyorum.


    anti matter | ? | 22.2.2018 17:06 ~
    (#125538)
  2. link ölü
    etik dinleyici | ? | 22.2.2018 20:19
    (#125561)
  3. link ölü değil çalışıyor. arkadaşlar bok gibi olduysa bile deyin ki en azından "kardeş bokum gibi olmuş, bir daha rap yapma" falan. parçalarımı atabileceğim ve "fikirlerinize güvenerekten" yorum alabileceğim tek platform şu an için burası ve insanın başkalarının fikirlerinede ihtiyacı var.
    anti matter | ? | 22.2.2018 22:56
    (#125578)
  4. farklı olmuş, beğendim ama.
    etik dinleyici | ? | 23.2.2018 01:28
    (#125590)
  5. ifadelerin açıklığı ve satırların arka arkaya birbirinin anlamını doldurması açısından doğru şeylerin oluştuğu bi parça. sıkıntı sende değil çünkü tüketim çağında tüm yeteneğini 5 saniyeye sığdırmak gerek. şu dinlediğim kadarından anladığım sen yeteneklisin ama bu yeteneği parça parça 100 şarkıda anca göstermek istiyorsun. dinlenmez çünkü devir değişti malesef kimse oturup dinlemiyor o kadar uzun. dinletmek istiyorsan seni en iyi yansıtan 5 saniyeye sığan melodi ve sözü kaydet bırak. kendini dinlemek istiyorsan böyle devam et ve kimsenin dinlemeyeceğini bil. şehinşah, hayki gibi adamlar bile ortaya laf atmasa ya da yeteneğini 1 şarkıda yoğunlaştırıp belli etmese şu an öyle olmayacaklardı ve kimse dinlemeyecekti. ezhelin ilk albümünün daha geçen sene çıktığını falan düşün mesela öyle işte...
    psycho deaf | ? | 23.2.2018 02:21
    (#125594)
  6. görüşleriniz için teşekkür ederim.
    anti matter | ? | 24.2.2018 01:57
    (#125661)
  7. Hocam Türk işi bi west side parça dinlemeyeli uzun zaman olmuş onu farkettim önce * Kulağa bundan dolayı farklı geliyor, ama bana kalırsa yapmak istediğin şeyi yansıtmışsın müziğine, her ne kadar benim tarzım olmasa da başarılı buldum parçayı.
    sun tzu | ? | 24.2.2018 10:28
    (#125664)
  8. çok teşekkür ediyorum
    anti matter | ? | 25.2.2018 00:02
    (#125721)
  9. hafiften bir murder was the case, serial killa tadı aldım. sevdim genç.
    thefunkyhomosapien | ? | 25.2.2018 05:11
    (#125751)
  10. @9 yorumunu cok gec gordum kusura bakma. Top 20 mdeki parcalara benzetmen cok hosuma gitti sagolasin.
    anti matter | ? | 17.8.2018 16:01
    (#138165)
  11. sapıkça beatlerdeki nefes yetirememe olayı bunda da var gibi geldi bana. beat güzel, tarz güzel ama dediğim nefes/ vokal durumundan dolayı sözlere çok odaklanamadım. başarılar.
    anonim | ? | 26.3.2019 00:04
    (#163895)
  12. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog