yapamıyom - bol sözlük

yapamıyom



başlık no:13253 okunma:1762




  1. indigo'nun sokak köpeği albümünün 1. parçası. nakaratı parçalar. yaz geldi, ceketlerden kurtulduk ama hiçbi şe değişmedi be indigo.
    anonim | ? | 22.6.2016 00:22
    (#65827)
  2. şarkının sonunda kızın söyledikleri insanın içini ürperten cinsten.

    albümü alın lan.
    bolpantolon | ? | 22.6.2016 01:44
    (#65848)
  3. çok fena bi parça .. yüreğime dokundu abi o skitin hikayesi yada videosunu atsın biri ..
    venom | ? | 7.7.2016 14:15
    (#67376)
  4. Şarkı sonunda ki kızın konuşmasını her dinleyişimde irkiliyorum, bazen korkarak dinliyorum, yapamıyom.
    acapella | ? | 17.7.2016 12:29
    (#69472)
  5. Sokak köpeği albümünün en sevdiğim şarkısı
    Her dinlediğimde ürpertici şekilde etkileniyorum
    djpppremier | ? | 24.8.2016 01:17
    (#74585)
  6. kızın adı ayşegün aşkın mış
    venom | ? | 24.8.2016 03:14
    (#74594)
  7. Gariptir ama her umutsuzluğa düştüğümde bu parçayı dinliyorum.
    venom | ? | 25.2.2017 10:39
    (#93826)

  8. --spoiler--
    Yoluna girecek her şey resetlersem
    --spoiler--

    kirito | ? | 28.11.2017 08:43
    (#119083)
  9. dayanamıyorum artık.


    kirito | ? | 2.8.2018 02:37 ~ 02/08/2018 2:38
    (#137395)



  10. punkisnotdead | ? | 30.7.2020 16:34
    (#255892)
  11. Ayşegül aşkın 21 yaşında 3. Kattaki evinden atlayarak intihar girişiminde bulunmuş ancak yaralı olarak kurtulmuş, 24 yaşında ise bir otelin 6. Katından atlayarak yaşamına son vermiş genç bir izmirli kadın. İntihar etmeden önce Facebook paylaşımında "bazen 3. Kat yetmez, en güzeli 6. Kat" yazmış.
    revo | ? | 2.1.2021 22:21
    (#307899)
  12. tüylerimi diken diken eden bir indigo parçası. tüm parça derdini anlatır indigo ve aslında demek istediği intiharı bile "yapamıyom"dur, şarkıda anlattığı binadan atlayıp canına kıyan kızın aksine... bir dibe vuruş şarkısıdır.
    cogito | ? | 2.1.2021 22:35
    (#307910)
  13. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog