yansımalar - bol sözlük

yansımalar

[şükela]

başlık no:22296 okunma:1064

  1. mihenk taşı'nın kader kısmet albümünde tuzak ve giyotin ile düet olan parçasıdır. beat'i despo'ya aittir.






    ayrıca rapizm çağla'nın popüler albümünde m3l3s ile düet olan parçasıdır. beat'i ozbi'ye aittir.




    formaldehit | ? | 19.2.2018 19:16
    (#125382)
  2. bol sözlük compilation vol.6 albümünde bulunan if parçası.
    ne desem boş. bi adam hep mi banko olur. 1.30 oran guardiola barçası gibi aq.
    beatinden,sözüne flowundan mixine kadar mükemmel bir iş. gerçekten kimin emeği varsa hepsinin eline sağlık. if reyiz her zaman tekdüze bir adammış gibi kafalara kazınırken her seferinde flowu amuda kaldırıp aynı tür sertlikte lafı gediğine koyuyor. keşke dediğim tek nokta,nakarat bittikten sonra ara vermeyip bi verse daha sıkıştırsaydın diyorum reyiz. yani 1 verse 1 nakarat - 2 verse 1 nakarat şeklinde olsaydı. zira senede bir şarkı çıkarıyorsun ve bunun da doyumluk olmasını bekliyoruz.



    650 gayme maas | ? | 1.1.2020 13:53
    (#203354)
  3. mixi tam olmamıştır tekrar dinle

    edit: parça hakkındaki fikrimi de yazayım azıcık, evet stil tavır içerik tamamen eskilerden geliyor ama bayat ve bayıktan ziyade tatlı bir hissi var benim için. ve her ne kadar daha önce bahsedilmiş olsa da hala bahsedilmesi gereken bir konuda sözler var. internetin iyice elimiz ayağımız olmasını eleştirebilecek kimse kalmadı artık, ama bana göre insanın gününün geçebilmesi için herhangi bir şeye bu kadar bağımlı olmaması gerekiyor. öyle işte.
    fikirsiz | ? | 1.1.2020 14:00 ~ 03/01/2020 13:01
    (#203355)


  4. albümün en iyi parçasıdır.

    if rap gets jealous you can understand if is rapping for everyone.
    anonim | ? | 1.1.2020 17:17
    (#203388)
  5. albumun hepsini dinlemedim ama bu parca en iyi 3 parca arasina girer benim icin. bastaki skitler iyice cekiyo icine sarkinin bu neymis la diye. sonra, if reiz dokturuyo.
    umur | ? | 2.1.2020 04:44
    (#203536)
  6. sanki şarkının konusuyla beat arasında bir uyumsuzluk var gibi geldi bana, nedense bahsedilen sorunu beatte vurgulanan duygu kadar önemseyemedim. onun dışında güzel iş, ellerine sağlık.
    faruk | ? | 3.1.2020 16:42
    (#203684)
  7. If hicbir şarkısını dinlemedigim, sadece girdiği muhabbetleri ve entarilerini gördüğüm bir arkadaştı.
    Ve bu şarkıyı dinleyene kadar bende bu adamın zehir gibi yazdığı algısı vardı.
    Konu güzel, söylenenler doğru eyvallah ama akmıyor be kanka, çok basit kafiyeler, artık baymış olan bir konu. Herkesin az çok söylediği mevzular bunlar.

    Yani if'ten birşey görmek isterdim. "lan tespite bak adam yazmış" demek isterdim. Ama diyemedim.
    mecnun | ? | 3.1.2020 18:30
    (#203694)
  8. Maalesef ve üzülerek söylüyorum ki ben de aynı fikirdeyim.
    sansarsalvo | ? | 3.1.2020 19:42
    (#203718)
  9. yeterince "işi mişi kişi pişirir işime ilişilir" denmediği için beğenilmeyen parça.
    atakoyde el kaide bence | ? | 3.1.2020 19:52
    (#203720)
  10. parça gibi parça. çıktığı günü çok net hatırlıyorum. bende ayrı bi hatırası vardır ama konumuz bu değil. şimdi if reyizin şaheserini konuşma zamanı.

    esasında if gibi if var bu parçada. standart if işte. ama bazen öyle bi satır ortaya koymuş ki, tarifi imkansız aq. en vurucu liriği en sikici flowla çıkartmış orada. aklına kazınmaması gibi bir ihtimal yok. zaten ikinci dinleyişimde sözlerini ezberlemiştim. kalemin kılıçtan keskin olduğu nadide anlardan biridir bu şarkı.

    bu kadar övgüden sonra başka bir yerde bulamadığım için sözlerini kendim yazayım dedim. zaten herhangi bir yanlışımız varsa admin düzeltir diye düşünüyorum xde

    "7/24 telefondasın işte sosyal medyadasın
    whatsapp instagram hani çökmüş durumda
    whatsapp'a giremedim resim falan atamadım yani whatsapp'a öyle
    dünya durdu mu?
    evet dünya baya durdu
    giremediği zaman kriz geçirenler tanıyorum baya arkadaşlarla falan
    kriz geçiriyorum"

    hayalleriniz başkaların pier'i hayatınız sahte
    arzularınız şahsi değil ekranda peydah bi sahne
    yalanlara bulanmış kaygı dolu ve sözde mutlu profil
    hepiniz aynı düştesiniz başkalarının takdirinde

    saatleriniz tek düze toplumun tek düze resminde
    tek düze markalar birbirinden kopya rapçilerde
    korkunuz kendinizsiniz kendiniz değilsiniz
    siz kendi başına kalmak ölüm diyen fanilersiniz

    beğenilme kaygım yok inan gömleğim ütülü dahi değil
    yediğim içtiğim bende kalsın gördüklerimi söyleyim
    kelepçelenmiş elleriniz mutluluğunuz sizin değil
    çoğunuzun tuş kilidi beş dakika dahi aktif değil

    makul değil! anlaşılır değil ürkütücü
    solcu sağcı ülkücü hepsinin derdi beğeni gücü
    fikirleriniz duygularınız dayatılanla paralel oldu
    istediğiniz neydi kimdiniz? bireydin profil oldun

    yansımalar! ruhunun derinlerinde acı
    yansımalar! belleğinde peydah olan sancı
    yansımalar! kesik umutların tükenmiş canı
    aynalarını kırma vakti yansımalar parçalansın

    "story falan hiçbi şey çekemedim yani üzgündük o ara yani"

    post'unuzla story'nizle galerinizle kölesiniz
    siz artık aynadan yansıyan suratlar değilsiniz
    her tıkta daha da büyüyen canavarın bir hücresi
    uçurumun dibinde selfie çeken sefillersiniz

    kimseniz yok teksiniz! tüm dertleriniz sanal
    sözde duyarlarınız yüzeyselce düşleriniz banal
    utanç verici avel tiplerin aptalca tavırlarına gülün
    başkalarının dramlarına hashtag'lerle destek olun

    köstek olun! kendi hayatınıza köstek olun
    hedefleriniz arzularınız tek defada keşke olur
    işte budur! katli vacip sistemin tek vaadi budur
    avuçlarına birkaç keşke sığdırır ve kaybolur

    iç dünyamızın terk edilmiş olmasıyla sendeledik
    duygusal beynimiz yenik sirenlerimiz çalmıyor
    çığlıklarımız parmak uçlarımız kadar sakil
    silik sürüde kalarak özgür olma fikri artık yenmiyor

    yansımalar! ruhunun derinlerinde acı
    yansımalar! belleğinde peydah olan sancı
    yansımalar! kesik umutların tükenmiş canı
    aynalarını kırma vakti yansımalar parçalansın

    respect!
    650 gayme maas | ? | 23.2.2021 21:41
    (#325321)
  11. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog