yılmayanlar - bol sözlük

yılmayanlar

başlık no:9810 okunma:850

  1. neden her parçanın altına ilk yorum benden derler ? neden dinlenme sayısı yazarlar ? buralar değerlenirciler ? isterim ki parçaların lirikal seviyesi,beati vesayresi hakkında ki iyi veya kötü eleştirisi yapılsın.malesef böyle olması gerekirken neden bu hareketler ? eğer bu yorumlar maddi bi getiri sağlıyorsa bende yapayım.eğer sağlamıyorsa onları bu tip hareketlerden vazgeçiremediğimiz için onlar gibi embesil görünmeye mahkum bu müziği dinleyenler diyorum.

    Birde partilerde bilet almış olup neredeyse hiç bir mc'nin bir parçasını dahi tam olarak dinlemeden evine dönenler var.Sevdalandığı fanatiği olduğu rapçiyle her parti foto foto diye peşinden koşmakta çok abes.birde parçasını söylemiş ve inmişse sanatçımız organizasyonda bulunan yüzde seksenlik bir kesim kuyruk gibi peşine takılıyor.ben her zaman derim dışarıda bağır çağır sana deli derler ama sahne zamanı sen hopla zıpla kimse sana bişey demez... o heyecanı yakalamazsan senin verdiğin para anca birinin peşinden kuyruk olmaya gider.bu tip davranışlarla vede üç beş dandirik parçasıyla bu ilgiyi yakalamış ne oldum delisi ucuz mcler yaptıkları parçaların yeterli,kaliteli olduğunu düşünür aynı şeyi yedirir durur size bize.önce dinleyici yakalayacak,önce dinleyici seçicek o zaman bu müzik daha kaliteli olur.son zamanlarda üretilen parçaların yüzde doksanından fazlasını bir kere bile tam dinlemeyip kapatıyosak bunun sebebi bu kuyruklardır.kuyruk olmayalım,sosyal paylaşım sitelerinde ki düşük zekalar olmayalım derim
    mestefe | ? | 18.10.2015 16:38
    (#45803)
  2. popülarite merakı, popülaritenin verdiği egosal tatmin hazzının doyuma ulaştırılması çabasından başka bir şey değil bu durum.

    2. bahsettiğin mevzu ise (#41577) ilgili entynin bir kısmında bahsettiğim mevzu sanırım bir nevi aynı kapıya çıkıyor olabilir.

    her iki durumda da haklısın fakat @2'ye de katılıyorum
    apostrophe | ? | 18.10.2015 17:05
    (#45807)
  3. bir de 'dinleyin,siz kayrayı bilmezsiniz gidin taladro dinleyin oçlar, 2000 liler bilmez' diyen versiyonları da var bunun ki katılıyorum yüzlerce yorum arasında sadece bir kaçı mantık seviyesinde ve eleştirel
    xlite | ? | 18.10.2015 17:35
    (#45810)
  4. 95-2000 ilk jenerasyon
    2000-2005 ikinci jenerasyon
    2005-2010 üçüncü jenerasyon
    2010-2015 dördüncü jenerasyon

    üçüncü jenerasyona kadar seviye hep yükselişteyse ve hala 1,2 ve 3 ten dinleniyorsa o seviyeden bu seviyeye düşmüşse çıkartılabilir.ayriyetten sana küfür ediyorlarsa böyle uyarılar yaptığında bende onların amk diyorum.popülerite merakıysa olay eskiden imkanlar daha azdı.yani sevdiğin mc ye ulaşmak daha zordu.kolaylaştı ama işin cılkı çıktı
    mestefe | ? | 18.10.2015 17:38
    (#45811)


  5. Çok doğru noktaya değinmişsin abi. Özellikle twitterdan sonra mc lere olan saygı daha da azaldı. İşin büyüsü kaçıyor çünkü.
    deepsky | ? | 18.10.2015 18:07
    (#45814)
  6. i.hizliresim.com
    Kezzo da bıkmış bunlardan cidden çok takdir ediyorum bu aralar kezzo yu
    Gel kezzo biz burda bol bol eleştiririz
    xlite | ? | 13.11.2015 00:47
    (#47321)
  7. fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog