sansar salvo - bol sözlük

sansar salvo

başlık no:187 okunma:33863

Sayfalar: << >>

  1. öncelikle bu röportajın yayımlanmasına hiphoplife gibi bir site nasıl karar verdi çok merak ediyorum. zira dişe diş diyen bir röportaj olmuş o anlamda kendilerini tebrik ediyorum. eleştiriler çok daha fazla olduğu örneğin lirikler ve vokal efektleri konusunda soruların o yönde olması çok iyi olmuş. amiyane tabirle yıkama yağlama olmamış yani o güzel. bu arada sansarın kendi ağzından normun daha çok dinlendiğini söylemesi iyi olmuş. zaten günümüzde herkes rakamları görebiliyor. tartışmak bile abes bunu.

    esas konuya gelince, bu albüm uzun zamandır sansar dinleyenler için sansarın en fos albümlerinden biri. bir kere o vers vokaline dahi verdiği autotone efekti kulak tırmalıyor. hadi nakaratta verirsin anlarımda versde autotone nedir abi. sahtiyan yapıyordu bunu onun sesine nispeten gidiyordu.

    liriklerin zaten çok zayıf bir kaç şarkı dışında. iki satır rap yazmaya çalışmış birisi nasıl yazdığını anlıyor yani o şarkıları kusura bakma. her kör satıcının topal alıcısı olur derler elbette bunu da beğenen olur lakin o bahsettiğin kemik kitlenin işi değil bu sansar. benzer değil ama kimse sana "korkma" parçasında yazdığın işten dolayı eleştiri getirmiyor mesela. bunun nedenini anlamayacak biri değilsin. on beş senedir rap yapıyorsun. kimsenin atarlı söz duymak istediği felan yok manipülasyon yapanlara bakma sen, herkes "anlamlı" söz duymak istiyor. o yüzden rap dinliyor. ne zaman liriksel bir eleştiri olsa yok küfür istiyorlar, yok diss bilmemne. geçin abi bunları artık. kimse bunları istemiyor. herkes anlamlı sözler duymak istiyor. örneğini de verdim. ayrıca diss de anlamsız söz yazmak anlamına gelmiyor. açın canka'nın disslerini dinleyin. adamın bir tarzı var ve gayette başarılı. sansar da isterse sağlam işler yapabiliyor ki bu günlere o yüzden geldi. kısacası tek dileğim saçma sapan vokal efektlerinden vazgeçip tekrar anlamlı sözler yazman. umarım bunu başarabilirsin ve bizde seni dinleriz. bu albümü zaten dediğin gibi "dinlemiyoruz"
    yaapelinkardescokrahatkonsyrdn | ? | 31.3.2017 17:33
    (#98373)
  2. Yeni çıkardığı albümü beğendiğimi söylemiştim evet ama son verdiği röportajlar kendinden soğuttu.. Gerçekten üzücü bir durum.. Yok amcık amcık konuşmasınlar yok Ben bu röportajı doldurup yolluyorum İstemezsen yayınlamazsın.. Ee gani saygı, hani o asi duruşun eleştiriye dahi gülemiyorsun. Bu arada hhlyi tebrik ederim lirikler ile sorduğu cesur soru için sahi onuda kısa kesip atmış ama neyse .
    venom | ? | 31.3.2017 19:25 ~
    (#98389)
  3. Röportajı ayrı bir başlıkta açılsaydı daha sağlıklı olurdu gibi geldi bana.

    Uzun zamandır böyle saf duygularını belirten yazı/röportaj okumamıştım. Teşekkürler Salvo.
    Profesyonelliği bir kenara atıp böyle şeyler yazılsa/konuşulsa eminim "piyasa" farklı olabilirdi.

    HHL bu röportajı sanırım yayınlamazdı fakat Sansar'ın "Ben bu röportajı doldurup yolluyorum İstemezsen yayınlamazsın" girişiminden sonra "geri vites" yapmak istememişlerdir (gerçi yayınlamazsalardı nereden bilebilirdik ki böyle bir röportajın var olduğunu veya yayınlanmamasını hehe).

    Sağolun neşelendirdiniz.


    Dipnot: "Çelişkili yazılarına" girmiyorum (zaten malumunuz).
    unpopularopinion | ? | 31.3.2017 20:29
    (#98397)
  4. amcık amcık albüm yapmasın.
    ss dinlerim geceleri | ? | 31.3.2017 21:11 ~
    (#98400)
  5. venom | ? | 4.4.2017 23:30
    (#98814)
  6. sansar adamdır hakkını yemeyin adamın
    clementine | ? | 5.4.2017 05:50
    (#98843)



  7. stenben | ? | 5.4.2017 15:15
    (#98884)
  8. bu adamın sorunu; kimlik kargaşası yaşaması. ne demek istiyorum biraz açalım.

    bu adam eskiden hardcore rap yapardı herkesin malumu ve bundan kendisi de dinleyicisi de zevk alırdı. çünkü adam içinden geldiği gibi yazıyordu, albümler underground olduğu için verse'lerine sansür uygulamıyordu, bu sebepten ötürü punch'ları çok can yakıyordu. ama bir süre sonra sansi baktı ki bu iş güzel ama para kazandırmıyor. e bir şekilde para kazanmak lazım. ne yapalım ne edelim derken gayet doğal olarak overground piyasaya geçiş yapma ihtiyacı duydu. ama bir problem vardı. yeni kitlelere ulaşması gerekiyordu ve bu yeni kitleye ulaşması için eski verse'lerini bir bavula koyup dolabın üstüne kaldırması gerekiyordu. çünkü eski sansar'ın verse'leri tv'lerde yayınlanamazdı. bu yüzden önce vokal stilini, diksiyonunu, konuşma tarzını(her ne derseniz deyin) değiştirdi, daha sonra sıra kafiyelere geldi. o eskiden bomba olup hedef bulan kafiyeler gitti, yerine popa mı kaymış popo mu olmuş öyle bir şeyler geldi. şimdi buraya kadar yanlış bir şey var mı? bence yok. yani adam piyasaya açılmak istedi ve bunun için gerekenleri yaptı ve bu en doğal hakkı. çünkü para kazanması lazım.

    ama buradaki asıl sorun ekin de içinden eski sansar'ı özlüyor ve istiyor. her ne kadar dile getiremese de bu çok açık. eskisi gibi kavga, gürültü, diss vb. şeyleri yaşamak istiyor. ancak gerek bulunduğu ortam gerek yaptığı ve yapacağı işler buna müsaade etmiyor. o da bundan dolayı kendisini eleştirenlere tahammül edemiyor. son röportajdaki "autotune" ile alakalı soruya verdiği "ben kullanacağım şarkının orasında onu koymam gerektiğini hissediyorsam. i̇stersem full autotune albüm de yaparım. dinleyen dinler kimsenin kafasına silah dayamıyoruz." cevabı her şeyi açıklıyor zaten.

    sözün özü;

    adamın içi "benimle sikin varmış gibi konuşmaktan vazgeç"
    adamın dışı "biççç, sütünü iççç"
    kafama takar giderim | ? | 7.4.2017 15:30
    (#99164)
  9. şimdi sans albümüne hala alışamadım. arka arkaya dinleyebildiğim bir kaç şarkı var içinde. gerisi sarmıyor. ama ben bu adamı seviyorum. yani yer altından yer üstüne böyle çıkıp kendini kabul ettirmesi saygıyı hak ediyor.

    tarzı değişti mi? evet. eski şarkılarını daha çok mu seviyorum? evet. ama bu adam hala bana samimi geliyor. yaptığı işler zorlama işler değil. yani evet, eski sansar eski sansar 10 yıldır eski sansar diyoruz anasını satayım. benim anladığım kadarıyla sansar tekniğin kafiyenin flowun ön planda olduğu daha elektronik daha hareketli bir tarza geçti. bu tarzda yeni, biz de alışkın değiliz. ama gittikçe üstüne koyan bi adam. hem yetenekli hem de çalışkan yani.

    neyse özet geçeyim; sansar'ın bu kadar eleştiriyi hak etmediğini düşünüyorum. insanların kararlarına saygı duymanız gerekiyor. sansar artık o tarz yapmıyor işte. dinleyin ya da dinlemeyin ama hakaret etmeyin olum adama.

    edit: hakaret etmiyormuşsunuz zaten hehe. neyse işte kim ediyorsa etmesin.
    oldiesbutgoldies | ? | 20.4.2017 02:58 ~
    (#100503)
  10. burn üstüne yalı, mustang felan mı yaptı sansi? hayır baktığım her fotoğrafında burn görüyorum. sokakta, evin salonunda, konserinde, nereye baksak burn.
    stenben | ? | 26.4.2017 22:44
    (#101097)
  11. Spotify listesinde ilk10 a giren 3 mcden 3uyle de problemli olmasi ve hiphoplife ile de iliskilerinin zedelenmesi sonucu loser olarak degerlendirebilecegim mc
    baron | ? | 26.4.2017 23:43
    (#101102)
  12. Sansi'nin Allame'yle bir sorunu olduğunu düşünmüyorum. Hatta bir röportajında Allame'nin iyi bir MC olduğunu söylemişti.
    sakir feyzi | ? | 27.4.2017 03:09
    (#101106)
  13. bu şekilde üretmeye daha ne kadar devam edicek..
    sakahs88 | ? | 3.5.2017 13:23
    (#101874)
  14. artık daha da prof işler yapmak isteyen ve kafasını kaldırıp işine bakmaya çalışan rapçi.

    sadece hararetli sözler yazmaktansa rapi müziğin sınırlarına çekmeye çalışıyor ve bence güzel yolda

    ayrıca ya karakteri gereği ya da accaayip bi yoğun olmasından dolayı piyasadaki yorumlara çok kafa takıyor,takmamalı

    güzel yolda devam etmeli,destekçisiyim
    zugzwang | ? | 3.5.2017 21:36
    (#101933)
  15. Geçenlerde burn süz bi fotoğrafını gördüm şaşırttı
    jays | ? | 6.5.2017 17:15
    (#102180)
  16. hakkında yorum yapmaya gerek yok. artık bomboş rap yaptığının kendi de farkındadır elbet. 3-5 tane ergenin pohpohlamasıyla yürümez sansar bu rap işleri. sözlerin anlamlı olsaydı şu an seni överdim ama bilirsin etki tepki işte.
    dediklerim dogru | ? | 6.5.2017 20:44
    (#102210)
  17. i.hizliresim.com/ojMVOb.jpg

    twitter.com/sansar34/status/114020788620894208
    horsbrain | ? | 8.5.2017 02:06
    (#102419)
  18. ben buraya yazmıştım ama yeni şeyler eklemem lazım...

    bir gün kavga etcez sansi gel dedim hemen geldi hahahahaha. böyle bir şey değil tabi.

    ben sansar'ın adamlığına 2007 senesinde şahit oldum. hatta ekşi sözlük'e bile yazmıştım o hikayeyi. sonra silindi. yani hikaye derken anım. kısaca anlatayım;

    ben o zamanlar görünüş olarak kimsenin siklemeyeceği bir insandım. konser çıkışı sansarla konuşmak istiyorum ama başka işi vardır diye çekiniyorum. herkes gitti. ben adamın işi vardır, gider zaten diye bekliyorum. bir iki dakka sonra deniz gürzumar sansar'a olum hadi gidelm dedi. sansar da dur dedi benim işim var. baktım etrafıma kimse yok. ben gittim bir iki bir şey konuştuk. sonata albümüydü sanırım. pit10'la ortak yapacakları albüm. galiba olamayacak demişti. sonra konuştuk, eyvallah dedi gitti.

    sansi böyle bi adam işte. bir fanına sahip çıkan bi adam. onu anlayan birisine dibine kadar saygı gösterebilen bi adam. ben bunu birebir yaşadım. ve sansarın o davranışını gördüğümden beri her şarkısını dinlemeye çalışırım. her zaman şahane iş çıkaramaz tabi ki ama anlattığını dinlemek isterim.

    onun için sansi'nin kıymetini bilelim. evet, farklı tarzlara giriyor. ben de hala, şu anda bile psikopat yazar gibi bir albüm yapmasını istiyorum. ama sansar böyle daha mutlu demek ki. o zaman benim için, sevmesem bile, saygı duymaktan başka bir seçeneğim yok.
    oldiesbutgoldies | ? | 8.5.2017 03:04
    (#102423)
  19. Bu ne biçim işşşşş
    alche | ? | 8.5.2017 10:12
    (#102429)
  20. eski sansar yeni sansar durumuna bir hayli erken girip kendisine yazık etmiş yetenekli rapcidir kendisi zamanında en sert şekilde eleştirdigi ne varsa şuan ta kendisidir o eleştirdigi ortamlar takılma tarzları kendisi müzikden biraz para kazanınca tatlı gelmiştir kendisine siyah şişme montuyla partilere atarlı atarlı gelip cok güzel sahne yapardı sahne yaparken de ayıkkende bayık bakardı gözleri şimdilerde yeni tarzını ve sectigi yolu eleştiren gercek sevenlerine dinlemeyen dinlemesin silah dayamıyoruz gibi bir tavır takınır hale gelmiş elinde sürekli reklamını yaparak para aldıgı burn icecegiyle cool bir havaya bürünmüş ben herşeyi başardım gibisinden bunun nedeni ana akım da edindigi yeni cevre rap dinleyen dinlemeyen herkes takıldıgı beraber iş yaptıgı insanları biliyor kendiside profesyonellik adı altında o tarz işler yapıyor sayın ekincan profesyonelleşmek ana akıma hizmet etmekle olmuyor hee diyorsanki benim icimden gelen müzik bu ben böyle yapıyorum ozaman koskoca bir maziye kolpa etiketi yapıştırmış olursun psikopat yazar ayakları bir yere kadar ben para kazanıcam zamanında karşı durdugum ne varsa artık sineye cektim diyorsan eyvallah ama bunu yüzüne söyleyen insanlara kızma boşuna ve kariyerin en büyük eleştiriyi yaptıgın adamdan daha garip gidiyor gittikçe ona benziyorsun bilmiş ol bulundugun yeri kesinlikle hak ediyorsun tırnaklarınla kazıyarak geldin ama şuan yaptıgın müzik ya ya ya herşey güzel le aynı kefede
    arrhythmia | ? | 8.5.2017 21:35
    (#102475)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog