m.o.b - bol sözlük

m.o.b



başlık no:22627 okunma:53033



Sayfalar: |<  << >> >|

  1. @158 hocam Tuhan bu Olympos zamanlarında ki Tuhan mı ? O zaman dinlerdim güzel bir hit çıkarmıştı oysa tarzı baya değişmiş şimdi.
    zincirleme kufur tamlamasi
    1.6.2020 22:26
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  2. Tahminimce az sıklıkla şarkı yayınlanmasının sebebi bir epidemik veya basemode izlenimi vermeden biraz daha ulaşılamaz, ayakları yere basan topluluk izlenimi vermek. İşe de yarıyor açıkçası.
    r4msen
    2.6.2020 13:43
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  3. her ne kadar az parça çıkardıkları dolayısıyla eleştirilseler de; piyasaya göre oldukça iyi bir dinlenme sayıları var.

    gördüğüm kadarıyla pmc ile birlikte en çok dinlenen oluşum durumundalar. ayrıca bu oluşumda olmasalar; bu dinlenme sayılarına ulaşma ihtimali olmayan isimler de mevcut.
    no one
    2.6.2020 15:53
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  4. @161 aynen kral Tuhan düşündüğün kişi. Olymposdaki.
    jackboys
    2.6.2020 16:05
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  5. tepki bu işe girerek büyük risk aldı. eski albümlerini, parçalarını falan sildi. ama helal olsun, dikişi tutturdu. hangi mc böyle bişey yapar, bilemem.
    anonim
    2.6.2020 23:39
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  6. 4+4=8 tane şarkıyı doğru düzgün bir şekilde yüklemeyi başaramamak... tebrik ederim valla aq
    bonoboeinspanzer
    5.6.2020 00:49
    heart_plus : 7 stat_minus_2 : 0 




  7. vio'nun üçüncü çıkan işi, üçüncü kere sıkıntı var. bu kadar eğiliyoruz üstüne draması da cabası. distrokid ile üç kere yüklesen bir kere düzgün yüklerdin yani. kimin suçuysa bi ayar çekin bir zahmet artık ya.
    anonim
    5.6.2020 00:50
    heart_plus : 6 stat_minus_2 : 0 


  8. Türkiye üzerinde en kötü mix ekibi ve en sevmediğim saçma beatmaker bunlarda salın lütfen parası neyse Buğra kunt yapsın khont yapsın beati çeşitli sanatçılara verin
    jackboys
    5.6.2020 01:09
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  9. uzun yazabilirim okumazsanız da sorun değil ama bana göre dinleyicisine, hatta kitlesine yeterince saygı duymayan olusum. Açıklama yapmak bile zor onlar için.
    - murda gitti. Olusumdan bi sanatcı ayrıldı açıklama yok
    -atlas baskın ogi hepsi bıraktı mob u. Sebepleri sadece dedikodu da kaldı acıklama yapılmadı.
    -burry soprano bıraktı acıklama yapılmadı
    - misha tekme tokat gitti olaylar falan açıklama yapacaz dendi yapılmadı hatta insta yayında cocuklar sormayın acıklicaz dedi tep açıklama yok dedikodularla idare ettik
    - output albümleri için 70 video 70 track 1 unit dendi çıkmayan albümler, hatta geç gelen albümler oldu açıklama yok.
    - vio nun ilk albümü cıkısında baska biri vionun kayıtlarını spotify a attı hatta beatlerden biri bugy nin sanırım base mode zamanından kalma nasıl elde etti nasıl yükledi bilmiyoruz. Sessiz kaldılar inanılır gibi değil. İnsta canlı yayında gerekli işlemleri yapıyoruz dediler bu kadar.
    - motive ve uzi tepkiyi takipten cıktı. Biz bir aileyiz diye konusan insanlar tam vio nun albüm günü tepkiyi takip etmeyi bıraktılar. Tepki ise umarım dalga geçmiyodur ama ben onları etmiyorum ondandır ya dedi güldü. Vionun albüm yayın gecesi. Aynen kanka
    - Mob tabelası 1 aydır adamın evinden kaldırılmıs, stüdyo tasınmıs biz, dinleyenler bunu bilmiyor bunu acıklama gereği de duymuyorlar.
    - ve tepki artık sadece mob da sanatcıyım dedi ve sanırım projenin basında değil artık emin değilim ama acıklama yapmadı bi gecede tepkimob kullanıcı adı tepkimaze oldu bunlar basit şeyler değil.
    Ama biz kalifiyeyiz biz oyunu değiştirmeye geldik. Acıklama yapmak büyük bir olay değil zaten azınlık bi grubun takip ettiği twitter hesabından siyah fonta yazı yazmak zor değil. Sizi dinleyen kendi parasını sizin değerlerinize duyduğu saygıdan sevgiden sizden ürün alan insanlara böyle konularda acıklama yapmak zorundasınız. V nin albümünün iki partınında geç ve yanlıs yapılması rezilliğine girmedim bile. Okuduysanız tesekkür ederim.
    kingpleasure
    9.6.2020 13:21
    heart_plus : 7 stat_minus_2 : 0 


  10. bana gore misyonunu yerine getirmis bir plak sirketidir artik. tepki yillardir hayalini kurdugu badboy cakmasi olusumu bir sekilde turkiyede kurdu. yada bu olusumun bir parcasi oldu, her neyse. mob olmasa piyasada boylesine bir plak sirketi rekabeti olur muydu ? tartisilir. basemode'un da hakkini yememek lazim. muzik anlaminda basarisiz bir olusum ama piyasayi sekillendirmesi acisindan bana gore onemli bir olusum.
    char1one
    19.6.2020 01:32
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  11. @171 katılıyorum. 3 yıl önce bana söyleseydiniz dalga geçerdim herhalde. Adlarını duyurabildiler ve bence kültürel etkisini 2 yıl sonra hissedeceğiz mob'nin.
    anonim
    19.6.2020 01:37
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  12. neden deep isimli bi rapçileri ya da deep isimli bi toplu parçaları olmadığını merak ettiğim oluşum. çok naif bir isim olurdu
    kirito
    19.6.2020 02:51
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  13. Kültüre ne verdiler ki ne etkisini hissedeceğiz?
    moskof
    19.6.2020 02:58
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 




  14. bir faydaları olup olmadığını ilerleyen zamanlarda göreceğiz anca piyasada bir ''gençlere destek verme'' furyası başlattıkları aşikar.

    elbette ki bu tip olaylar piyasanın her elemanı için çeşitli dersler çıkaracağı bir örnek olmuştur. rapçilerr label oluştururken ayağını yorganına göre uzatacak, label'a girmek isteyen new'ler de önce grupta güzel kız var mı yok diye kontrol edecek.
    reb bu mu beyler
    19.6.2020 03:12
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  15. sınıfta kalmış oluşumdur
    jordanbulls
    19.6.2020 09:30
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  16. esasen member of bloods'ın kısaltması olup los angeles kökenli kırmızı renk giyen blood çetesinin üyesi olma durumunu belirtirken, tupac tarafından money over bitches şeklinde yorumlanarak para kadından daha önemli bir güç unsurudur anlamında kullanılmış kısaltma. ek olarak da türkiye'de bir rap kolektifi.
    felax
    19.6.2020 12:43
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  17. tepki gibi vasat altı ve üstü arasında dolanan bir rapçi yerine profesyoneller tarafından yönetilmesi gereken label. kalabalık olmaları ve anladığım kadarıyla birlikte pek takılmadıkları ya da takılmaları azaldığı için aralarındaki organik bağdan ziyade, profesyonel zorlayıcılara ve takvimlere ihtiyaçları var. tep, evet birçok yeteneği olan bir adam ama label yönetme konusundan anlamadığı kesin. aylarca üzerinde çalışılan vio'nun albümü spotify'a nasıl yanlış yüklenir? yıllardır ekipte olan birinin neden hiçbir işini duymayız. her mc'ye yılda en azından bir ep neden yayınlatılamaz? bu ve benzeri sorular türetilebilir. bir de mob'de önce ben sonra diğerleri gibi bir üslubu var ki bu da ister istemez bir arada durmayı engelleyecektir uzun süreçte.
    anonim
    19.6.2020 13:01
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  18. şu 50 kişilik ekipten bir uzi sıyrılmıştır
    lantern
    19.6.2020 15:08
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  19. şuan tepki'nin yönetmediği label.
    tepki'nin motive, uzi veya herhangi bir mob sanatçısından hiçbir farkı yok şuanda.
    skymoon
    19.6.2020 16:04 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  20. Dolarları yakıp yakıp dinlettiler anasini satiyim. O kadar çok para bastilar ki sike sike dinlettirdiler.

    Gönderilen para TL kurunda olsaydı şimdiye yıkılmıştı bile.
    wack
    19.6.2020 16:57 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar: |<  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: