şam - bol sözlük

şam

başlık no:6191 okunma:24540

Sayfalar: >>

  1. çok yetenekli eleman gibi geliyordu zamanında.klik klik klibinde görmüştüm ilk.eminim tanısak seveceğimiz bi kardeşimiz.lakin rapte yerinde sayıyor hala bir atağı yok.geçen sene gezi olaylarında kaybolmuştu sokak sokak şamil aradık.oysa ki biz hit istiyoruz kendisinden.destekçisiyim.
    dalai lama | ? | 7.11.2014 02:47
    (#18966)
  2. Yeditepe isimli parçası bir dönem kulaklarımın ellerime replay ı emrettiği parçaydı. Son zamanlarda (bkz:26 haklı )
    machsgut | ? | 7.11.2014 13:56
    (#18986)
  3. (bkz: şeyh şamil)
    kobaysos | ? | 8.2.2015 19:08
    (#28586)
  4. Öyle bi flow tekniği var ki insanı parçadan anında soğutur

    İlk nafile mixtapete dinlemiştim o zamanlar sagoya saygısızlık etme hakkını nasıl buluyo diye bi düşünce sahibiydim, yıllar geçince bu önyargıdan dolaylı dinlemiyorum heralde diyip her seferinde kendimi zorluyorum

    Birader 2. verse'e kadar bile dinleyemiyorum harbiden kötü yapıyo
    Başka bi işle ilgilenebilir destek çıkan onlarca abisi var diye bu desteği sömürmesin
    hbkuci | ? | 2.8.2015 10:33 ~
    (#40302)
  5. hiphoplife'da reklamlarına dayanamıyorum. zorla dinlettirmeye çalışıyorlar çocuğu.
    anonim | ? | 2.8.2015 11:00
    (#40313)
  6. Lan demin amacsiz bi sekilde bu bebeyi hatirladim durup dururken. @sulh'a katiliyorum,sirf bi kadıköy tayfasından torpili var diye zamaninda daha beyinsel gelisimini tamamlamamis bu ergenusu dinletmeye çalışıyorlardı hiphoplifeda. Ben de merak ediyordum lan bundan nasil bisey cikacak diye. Çıka çıka los encılıs triplerinde bi batmanlı çıkmış aq bu ne? Neyse, yol yakinken birak abicim,abi gazına gelme ayrıca ot muhabbetini de acilen bırakmalısın...
    masa3unsuresibitti | ? | 17.5.2016 14:03 ~
    (#61760)
  7. (bkz: tepecikli roman çocuğu)
    anonim | ? | 17.5.2016 14:54
    (#61765)
  8. kadıköy acil oluşumuna sarılıp, sagopaya diss atıp bi yerlere gelmeye çalışmış ama büyüdüğünde değişen sesi ile etkisi kalmayan kişi.
    pesimistkafa | ? | 15.8.2016 12:54
    (#73251)
  9. gece gece aklıma gelmiş velet.

    ibneliğine sol frame düşürüyorum şimdi
    simurg | ? | 31.8.2016 02:09
    (#75211)
  10. stilini seviyorum, ileride daha iyi yerlere geleceğini düşündüğüm ve temenni ettiğim underground rapper.
    bolpantolon | ? | 8.4.2017 16:15
    (#99264)
  11. (bkz: 31 mart 2018 khontkarın darp edilmesi) olayına karışıp bir de üzerine kalkıştığı

    (bkz: 1 nisan 2018 şamın açıklamaları) rezaletinden sonra bu veledi dinleyenin de destekleyenin de aklına şaşarım.

    khontkar'ı sevmem, ne yaptığı müziği, ne de hal ve hareketlerini. ama başına gelenleri hak etmediğini söyleyebilirim. 40 fırın ekmek yemeden de zulu nation'u falan da ağzına alma bir daha, komik oluyorsun.
    booyaka | ? | 1.4.2018 18:16
    (#127989)
  12. türkçe rap’in ahlak bekçiliğine soyunmuş wack mc (bkz: 1 nisan 2018 şamın açıklamaları)
    hint | ? | 1.4.2018 20:19
    (#128003)
  13. (#128639)
    (#128644)
    (#128705)

    ayrıca dün sıfır sıkıntı şarkısında gördük ki, rap'i de berbat.
    hint | ? | 10.4.2018 10:25
    (#128861)
  14. Rexx sinemasının önüne yıllardır motoru mu bırakırım bilenler bilir o kısım da hep motorlar vardır ve demirbaş olarakta Şam.

    Müzikal olarak çok üretken olmasa da KA tayfası sayesin de bu piyasa da.

    Facebook üzerin den yıllar önce daha çok genç iken montaj ile ilgili biraz sohbetimiz olmuştu.

    Ailesi varlıklı o dönemki paylaştığı fotoğraf'lara göre konuşuyorum.

    Bu sıralar eleştirdiği Khontkar dan pek farkı yoktu gençliğin de giyim olarak ayrıca lirikal olarakta şarkılarına bakarsak bana kalırsa boş "elde ot'um kulağım da yasin bey", "oksijen ile değil şam ot ile soluyor", "götünü sikeyim yasaların".

    Eastcoast beat'leri seviyor Wu Tang Clan, Mos Def gibi. Bana kalırsa rap'i hobi olarak yaptığı sözleri ve kliplerin deki tavırların dan belli.
    imtarky | ? | 10.4.2018 11:27
    (#128864)
  15. ezhel'in istanbul şubesi.
    pablo | ? | 10.4.2018 14:30
    (#128878)
  16. jaden smithin 18 yaşındaki haline benziyor www2.pictures.zimbio.com/gi/Jaden+Smith+2016+MTV+Video+Music+Awards+Arrivals+YDftYvjc0YBl.jpg
    albert punchline | ? | 10.4.2018 15:39
    (#128884)
  17. rapi de kişiliği gibi berbat
    benim inim hiphop | ? | 10.4.2018 16:31
    (#128885)
  18. Ciddi anlamda itici şahıs. Umarım hiphop piyasası daha fazla yüz vermeden kaybolur gider. Trip, çete burası yedi tepe! Bu ne lan?
    teselliyi birak sigara ver | ? | 6.5.2018 01:16
    (#131052)
  19. www.youtube.com/watch?v=mAXMae7_Esw&t=1s onların dinlenip bunun dinlenmemesi..
    sozombie | ? | 6.5.2018 01:33
    (#131054)
  20. @21 gayet normal bence onların dinlenip bunun dinlenmemesi
    darkonline | ? | 6.5.2018 12:27
    (#131073)
  21. Sayfalar: >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog