gece gece manyak gibi burada analiz kasıyorum diyordum ki sabah olmuş. vay anasını satayım
şimdi saian'ın daha hiphop aromalı olan parçalarına öyküneceksek en başta kafiyelerine bakmak lazım. saian'ın kendine has sert bir kafiye yaklaşımı var. kafiyeyi dört satırda değil de iki satırda bir değiştiriyor ve hemen akla gelmeyen ama tam oturan kafiyeler kullanıyor. uzun ve garip telaffuzlu kelimeler de saian'ın kafiyelerine dahil ben de düşünüyorum şu an ama aklıma gelmeye de bilir
gözümde güzelliğin ne esanslı bir yağ ki
ciğerimde tüter kokusu olurum tiryaki
barbunya pilaki falan
veya ne bileyim
bir beyaz tel imzası zamanın uzar sakalınca
her gün söver hani der ya her gün yine sağ kalınca
daha battle falan düşünürsek de aslında biraz daha kolaylaşıyor gibi
sıradaki sekiz barımız dilimizi biliyor albümünü dinlettiğimiz yapay zekamızdan geliyor:
kırk ikinci haramiyim ben ardımda var katar
tayfamın beygir gücü tüm hasımlara fark atar
kaş çatar ergen bir elde klavye öbür elde bira
evde yazarım derdime sırdaş nt1-a
*
ben gücün en karanlık tarafından count dooku
merci beaucoup
* sabah üçte kabustan kaldırır son goku
gel koş döktürürüm döktüğümün elli katı ter
sai maykta idam ipi, ciğere giden kateter
sadece kafiyeleri düşünüyorum tabi burada olmamışsa nereden puan kırdığınızı yazarsınız artık