kendi dinlediğimi üstün sanmıyorum sadece belirttiğim gibi ya da belirtmeyi denediğim gibi daha çok seviyorum(öznel bir görüş) 32 bar örneğini vermemin sebebi ise bu iki tarzın farklı olduğunu örneklendirme yaparak anlatmak...
Biri bana gelip de ''kafan boş xdd'' dediği halde bence saygımı bozmadan gayet iyi yazmışım bile
__________________________________________________________________________________
Ayrıca asonas'ı da dorğu demişim: '' Asonans nedir?
Şiirde aynı ünlü seslerin tekrarına denilir. Aliterasyonla genellikle birlikte yapılır. Kelimelerde vurguyu taşıyan aynı ünlünün tekrarından doğacak ahengi yakalamak için şâir ve yazarlar bu sanata baş vururlar. Kelimelerdeki söz özelliklerine dayalı olduğundan bu sanat söz sanatları arasında sayılır. Şâirin özel bir amaçla bu sanata baş vurması sebebiyle de düşünceye bağlıdır.
Örnek-1
Bir beyaz lerze, bir dumanlı uçuş,
Eşini gâib eyleyen kuş
gibi kar
Geçen eyyâm-ı nevbahârı arar
Ey kulübün sürûd -ı şeydâsı
Ey kebûterlerin neşideleri,
O baharın bu işte ferdası
Kapladı bir derin sükûta yerikarlar (Cenab Sahabettin)
Yukarıdaki şiirde (â), (e), (û) gibi ünlü sesler tekrarlanarak şiirde bir ahengin oluşması sağlanıyor.
Örnek-2
Neysen sen, nefes sen, neylersin neyi
Neyzensen, nefessen neylersin neyi
Yukarıdaki dizelerde "e" sesiyle ahenk sağlanmıştır.''
__________________________________________________________________________________
Uyak'ta türk edebiyatında son harflere bakılır sesli harflerin uyumuna değil
Ve bana belli bi kafiye yapmadan yapılan flow trap için daha ideal geliyor hep aynı birebir kafiyeyle yapılan şarkı çok monoton ve basit duruyor (nakarat harici nakaratta yapılan basit kafiyeler ise akılda daha kalıcı oluyorlar)
Kimsenin müziğine ve Kimseye Hakaret edip saygısızlık yapmam