Türkiye'nin en iyi yönetmenlerinden. Yönetmenin koza hariç tüm filmlerini seyrettim. Verdiğim puanlar ise şöyle :
Kasaba : 7.5/10
Mayıs sıkıntısı : 9/10
Uzak : 9.5/10
İklimler : 6/10
Üç Maymun : 6.5/10
Bir zamanlar anadolu'da : 7/10
Kış uykusu : 8/10
Ahlat ağacı : 10/10