patron

#205614 - bu entryi ortalama 100 saniyede okuyabilirsiniz.
  1. @281 & @282 & @283 Yurt dışından birileriyle çalışmak vizyon göstergesi olur mu emin olamadım. "Feat kovalamak" diye tabir edilen bir durum husule gelirse -yurt dışı veya yurt içi- bırakın vizyon göstergesini, vizyonsuzluk göstergesi olmaz mı? Massaka'nın yurt dışından kişilerle çalışmaları hiç olumlu karşılanmıyor mesela.

    Ezhel'e gelince; Ezhel'le çalışmak ucundan kıyısından bile vizyon göstergesi olmayabilir, "Fight Kulüp" örneği önümüzde duruyor. (Orada Ben Fero faktörü daha baskın da neyse işte :-) ) Patron "Benim Türkçe rap'te ilk üçüm Patron, Saian, Ezhel" demişti ama tarzları ne kadar birbirine uygun emin olamadım. Düette "Goal" gibi bir şarkı gelir anca. Öyle şarkılara imza atması da farklı kesimlerce farklı yorumlanır. Kimisi kitle kazandığını düşünür, daha fazla kitleyi hak ettiğini düşündüğü için de onun adına gururlanır; kimisi de "Kitle kazanmak için kopmalık şarkılar yapıyor. Kendinden ödün veriyor." şeklinde düşünebilir. Herkesi memnun edemezsiniz. :-)

    İbo Show nostaljik bir mana taşır, Müslüm Gürses ve Cengiz Kurtoğlu dinlemek de hem nostaljik, hem de sanatsal bir mana taşır. Bu kişilerin eskimeyen şarkılara imza attıklarını gösterir. Ama Cimbom farklı. Takım tutmak ayrı, takım için kendini yırtmak -ya da takımla bağlantılı olarak söylersek "Cimbom için çıldırmak"- farklı. Takımımız için çıldırıyorsak bu bir vizyonsuzluk göstergesidir kanımca. Takımlar o kadar borç içinde hâlâ ayaktalar, bizse iki faturamızı vaktinde ödemediğimiz zaman elektriksiz, susuz kalıyoruz. Böyle bir düzende, tutulan takım için çıldırmak "sevda" mıdır, "aptallık" mı onu bir daha düşünmek gerekebilir. (Söylediklerimi şahsi olarak almayın lütfen. Yeri gelmişken söylemek istedim.)

    yorumlayan adam

    20/1/2020 12:35 ~ 20/01/2020 12:38
        heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1