sansar salvo - bol sözlük

sansar salvo

başlık no:187 okunma:102289

Sayfalar: << >>

  1. Diss berbattı ama son işleri kaybolmuş gibi,anılar,yürü yolu,hezeyan fena değildi bu süreçte en çok eskilerden yazdığı verse beğendim bunun sebebi eski vocalini anımsatması.Eski vocal tarzına dönüp kafiye yapacam diye yarrak kürek yazmamalı ben eskiden bu adam dinlediğimde sözlerinde hayatımdan parçalar bulurdum üstüne düşünürdüm şimdi onu kaybetti rap buydu zaten.Kitap okuduğunu düşünmüyorum şu an Twitter yaptığı yazış tarzı gözümü kanatıyor imla hatasından.Buraları okuyorsa gitsin intikamın en tatlı hali falan dinlesin sonra son işlerini dinlesin aradaki farkı anlasın.Her türlü dinlenmiyor artık bari kemik kitlesini elinde tutsun.
    halley | ? | 22.5.2020 11:37
    (#225483)
  2. benim bu sitede ilk entryim sansar salvo'dur. 2016 yılında. ki sansar salvo yüzünden üyelik almıştım. bir şeyler yazma ihtiyacı hissetmiştim çünkü eski sansar yoktu. ben 2016 yılında o entry'i yazdım devamında geçen yıla kadar her türlü platformdan sansar'ı her zamanki gibi desteklemeye devam ettim. youtube, twitter vs. hep eleştirilerimi yazdım. tabii ki umrunda olmadı. yıllar geçtikçe sansar daha da düşüşe geçti ve baktım ki adam en yapıcı en kibar dille yazılmış eleştiriyi bile sikine takmıyor üstüne üstlük laf sokarak, hakaret ederek karşılık veriyor. yıllarca kendisine yardımcı olmaya çalışan sevenlerine hep ters ters cevaplar verdi. en son yine buraya yazmıştım geçen sene. artık hiçbir platformdan hakkında herhangi bir şey yazmayacağım demiştim. yazmadım da, ama yine buraya bir şeyler yazıyorum bu sefer harbiden son kez.

    bırakın aga bu adamı. salın gitsin. en koyu fanların bile bir sabrı, sınırı var. kendisine yardım etmek isteyen birine siktir çeken birine ne yapabilirsin? siz şimdi yeni yeni görüyorsunuz bu twitter'dan yazdığı şeyleri ama o yıllardır öyle. yıllardır kendisine yapılan eleştirilere "hadiiiii ikileeeee bilmem ne bilmem nesi" diye saçma sapan cevaplar veriyor. sürekli alttan alttan hakaret edip "öptümmm" falan yazıyor. ya da "zorla mı dinletiyoruz dinleme" gibi şeyler yazıyor. istisnasız her eleştiriye düşmanca yaklaşıyor. çevresindekilere, sansar'a maruz kalmak zorunda kalan insanlara acıyorum. bir şeyler yapmaya çalışıyorlardır illa ama büyük ihtimal sürekli terslendiler ve onlar da saldı artık. sansar'ın etrafında kalanlara bir bakın. hepsi sansar'a sürekli "sen harikasın" diyebilecek karakterde olanlar ve ya kariyerinde bir şey elde edememiş yeteneksiz rapçi tayfa.

    twitter'ına bakın sansar'dan hala umudu olan 3-5 koyu fan kalmış sansar da onlara siktir çekerek uzaklaştırmaya çalışıyor. bir de sansar ne yazarsa yazsın sadece bot gibi "abiiii sik onları abiiii, vur abiii masaya abiiiiii, reyizzzzz yargıt dağıtttt reyizzzz" falan yazan anlamsız 5-6 kişi var.

    bırakın kendi kendine takılsın kendi kendine neden dinlenmiyorum para lazım para para diye yakınsın. burn ile yaptığı imajını yerle bir eden anlaşmalara devam etsin. bu olaylardan sonra da 1 liralık enerji içeceklerinden reklam gelirse şükretsin.
    bir ip ve bir sandalye | ? | 22.5.2020 12:41
    (#225500)
  3. @803 ying yang osman'ın firar olma ihtimali?
    albert desalvo | ? | 22.5.2020 15:54
    (#225575)
  4. şehinşah sansar'ın hiçbir şarkısını paylaşmamasına rağmen sansar şehinşah'ın her mevzusuna abilik yaptığını sanarak dahil oluyor. kendini bitirmek için plan yapsan bu kadar başarılı olamazdın dilkopat.

    bir de twitter ve youtubedaki şakşakçıları var, adamın gözünü bağlıyorlar adam gerçekleri göremiyor. ben buradan haykırıyorum: bok gibi olmuş bok.
    anonim | ? | 22.5.2020 16:04
    (#225580)
  5. Çok eskiden dinlerdim ve severdim, az eskiden sinirlenirdim, şimdi ise üzülüyorum.
    klasik | ? | 22.5.2020 16:07
    (#225582)
  6. Eskiden rahatlıkla Türkçe rapte ilk 5 e hatta ilk 3'e girebilecek bir adamlen git gide geriye giden ve günümüzde kötü rap yapan mc.bir insan nasıl böyle çökebilir anlamıyorum eskiden sansar diyince herkes bi dururdu herkes saygı duyardı
    clas | ? | 22.5.2020 20:51
    (#225639)
  7. @819 kesinlikle katılıyorum bu dediğine.

    Sansinin, khontkara ilk başta laf söylemesinin nedeni şehinşahın eşine küfür etmesiydi.

    jackboys | ? | 22.5.2020 20:55
    (#225641)
  8. ne bu para edebiyatı arkadaş. sırf spotify dinlenmen stabil 400-500k. ayda eline geçen net paranın 10K+ olduğuna eminim. para istiyorsan oturur bu hesaplaşmayı kendinle yapar elindekini yönetir daha fazlası için plan yapar uygularsın.
    para lazım para lazım para lazım diyince samimi değil zayıf gözüküyorsun.
    wack | ? | 22.5.2020 22:11 ~ 22/05/2020 22:11
    (#225671)
  9. Valla galiba ben bile salmaya başlıyorum. Bu sözlükte oldukça kısa süredir yazarım ama uzun süredir düşüncem zaten şu şekildeydi (bkz: www.bolsozluk.com/sozluk.php?process=eid&eid=221879 ) Bildiğimiz koyu Sansar fanlarından olduğumu, hatta herhangi bir rapçiye "fan" olduğumu söyleyemem ama pek çoğumuz gibi benim için de Sansar harbiden içimde bir "yeri" olan mclerdendi. Ve görüp bildiğim çoğu dinleyici (Sansar'ın çok baba fanı olan adamlar bile) salmaya başlamıştı artık,ne üzüntü ne sinirlenme, sallamıyorlardı ufaktan yani. Ben de çok kısa zamana kadar bir parça umutla :D yukarıdaki linkteki gibi düşünüyordum. Ama görüyorum ki (daha doğrusu sindiriyorum, yukarıda çok iyi bir entry vardı "Twitter'da yazdıklarını vs yeni görüyoruz ama uzun zamandır böyleydi" diye bir söz de geçmişti içinde ki aynen öyle, o nedenle sindiriyorum, alışıyorum demek daha uygun oluyor) o "hadi bu sefer" dediğimiz hiçbir seferde aradığımız o Sansar'ı tekrar bulamayacağız. Biz "abi bak böyleyken böyle" dediğimizde de, dümdüz çok kötü olmuş diyip geçtiğimizde de olmayacak. Yok yani.

    Duygusal olmaya gerek yokmuş harbiden *
    neyse, o.
    s1rapsta | ? | 23.5.2020 00:49 ~ 23/05/2020 0:50
    (#225741)
  10. biraz düşüşünü analiz edeceğim dilim döndüğünce: öncelikle bu düşüşü kimyasal kullanımına dayandırmayacağım, zira tasdik edemediğim gerekçeler üstünden tespite girişmek, komplo teorilerini dayanak edinmekten farksızdır ve birer tahmin olmaktan öteye geçemeyecektir. ben de şahit olunan davranışları ve tutumları üstünden görüşümü detaylandıracağım. öncelikle sansi'nin tüm çabalarına ve reklam politikalarına rağmen viral olamadığını, ya da viral olduğu dönemler, türkiye'de rap müziğin trend oluşturabilme kapasitesinin olmadığı hepimizce malum. geçimini müzik piyasasının lütuflarıyla sürdüren bir mc için bu sonuç, hem yıpratıcı kaygıları hem de yaşam kalitesinin düşmesini beraberinde getirir ki; onursuzluğu göze alıp stüdyo için eşrafını yoklaması, viral mclerden feat dilenmesi, daimi şikayet ve çaresizlik beyanı, içinde bulunduğu çıkmazın tezahürüdür. bu biçarelik, sanatın ruhunuz ile bağlantısını koparıp, işkembeniz ile bağlantıya geçmesine yol açar. da poet'in nuhado röportajlarında da belirttiği gibi '' profesyonellik, kişinin ruhu ile arasına mesafe koyması''ndan ibarettir. bu nedenden ötürü sansar da ruhunu değil, cebini dinlemekte; onun dolması için piyasa gerekleri neyse onu yerine getirmektedir.

    şimdi gelelim can alıcı noktaya: dinleyicinin taleplerini dinlemek sizi sanatın çemberinden dışarıya fırlatır mı? fırlatır. zira dinleyiciyi dinlemek ruhunuzu rafa kaldırıp trend olmayı kriter edinmektir. dinleyiciyle ruhunun aynı şeyi arzuladığını iddia eden bazı işgüzarlar ve tüccarlar da vardır elbet ama, bahsini açarsak konu özelinden saparız. sansar ne yaptı? sanat olmaya çabaladı, fakat sanat olmaya çabalarken yazım tekniğini değiştirdi, bu dinleyiciyi tatmin etmedi; sanat olmak uğruna, ruhunu yansıtma uğruna tekerleme yazmaya devam etti. daha fazla tepki aldı. baktı ki ruhunu yansıtmak maişeti için yeterli bir olgu değilmiş: ''psikopat yazar geri dönecek'' dedi. gündem oluşturdu, ürün ambalajladı, satana atıf yaptı. fakat uzun yıllar liriğini sesteş kafiyelere dayandırması, hemencecik arınıp tekniğini değiştirmesine olanak sağlamadı. ve spontane gelişen khontkar olayında, hızlıca bir şeyler karalaması gereken raddede... yine o tekniğe sığındı.

    dinleyiciyi dinlemeyin mcler. biz ruhlarınızın alıcısıyız. talep ettiğimizi yerine getirirseniz sizden sıkılırız. sizi kendimize benzetiriz. otonom piyade'nin son ep'si olan deliler bayramı'nda saian'ın yaptığını yapmayın. dinleyicinin ağzı black rap black rap diye köpürürken alın size black rap deyip önümüze bayağı şeyler fırlatmayın. o albümde köst'ün bazı verse'leri ve fuat'ın verse'ü dışında saian'ın elle tutulur hiçbir boku yok: tekrar, benzer betimlemeler, kolaya kaçmalar... böyle üreteceksiniz lütfen üretmeyin, ben yine 2 sene beklerim sizi, sorun değil. ruhunuzu kavrayın. onu kavradığınızda her şey daha alımlı olacaktır. saygılar...
    riyakar | ? | 23.5.2020 03:05 ~ 23/05/2020 3:22
    (#225772)
  11. Twitter'da gördüm kafayı bozmuş iyice üzüldüm gerçekten son hallerine. Umarım profesyonel destek alır en kısa sürede.
    fame06 | ? | 23.5.2020 04:19 ~ 23/05/2020 4:20
    (#225783)
  12. eskinin en iyisi, şu an top 20'ye giremez maalesef.
    aso41 | ? | 23.5.2020 19:07
    (#225938)
  13. Klipli dissin klip çekimleri bitmiş, bu son şansı sanırım. Hadi artık Khontkar'a battle yaptır be gözünü seveyim.*
    old school pesimist beat sever | ? | 23.5.2020 20:44
    (#225984)
  14. yeni dissi youtubea 20 gün sonrasına ayarlı premiere ile yükler artık. 20 gün boyunca kendini aşk ile şevk ile bekleyen milyonlar var sanıyor diye düşünüyorum keza.
    booyaka | ? | 23.5.2020 20:46
    (#225985)
  15. düzgün bi şeyler yaz lütfen traplord battle yapsın sansi :E
    frankwhite | ? | 23.5.2020 22:43
    (#226030)
  16. bu arada hezeyanı harcadınız beler ayıb ettiniz
    frankwhite | ? | 23.5.2020 22:44
    (#226032)
  17. hayranlarım az ama seninkilerden koyu sözü hala geçerli olan mc. Youtube'daki son iki şarkısının yorumlarına ve şuan duyurduğu ve geri sayım açtığı şarkı yorumlarına bakın bu "koyu" sayfayı görürsünüz.
    Bir yorum "abi sıçsan dinleriz,"

    Şaşırdınız mı olm siz.
    insan | ? | 23.5.2020 23:40
    (#226041)
  18. intihar edecek* demişti dersiniz.
    tiran | ? | 24.5.2020 00:02 ~ 24/05/2020 0:02
    (#226043)
  19. ağzından yel alsın
    emirdaboss | ? | 24.5.2020 01:06
    (#226058)
  20. belki kendini tamamen intihar fikrine vermemiştir ama aklından geçirdiğine yüzde yüz eminim. yaşadıklarını yaşasam dayanamazdım muhtemelen peygamber sabrı varmış adamda.
    tiran | ? | 24.5.2020 02:16
    (#226083)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog