konsere gitme bahanesi - bol sözlük

konsere gitme bahanesi

başlık no:7638 okunma:698

  1. Beyler dalga geçmeyin nolur gazapizm konseri var 50 km yol gitcem ama dersane var lys ye gircem bizimkiler imkanı yok gondermez dersaneyi asıp gitcem şöyle makul bi bahanesi olan var mı ?
    jays | ? | 2.5.2015 09:16
    (#35283)
  2. açık açık ben bu konsere gidicem diyeceksin. arıza çıkaracaksın.
    ömrümün sonun kadar test mi çözücem a.q diyeceksin.
    psikopata bağlayacaksın.
    eğlenmek benimde hakkım diyeceksin.
    diyemiyorsan eğer susup gideceksin.
    sessizce.
    kimse görmeden.
    kobaysos | ? | 2.5.2015 11:11
    (#35285)
  3. keşke beni yaptığınız gün...

    yok öyle deme de. izin almadan gitme. heba olur o konser. uygun bi dille ablat türkçe rapin gelişmesi için gitmem lazım falan de. Zaten 40 km yol diyorsun mutlaka çakarlar. ayrıca sen niye gazapizmn ayağına gidiyon o gelsin
    deepsky | ? | 2.5.2015 12:56
    (#35290)
  4. kobay haklı.

    bence de doğruyu söyle. çünkü yalan söylediğin zaman bir yerden patlarsan, ailen öğrenirse, daha otoriter davranır. dersanelerde bir gün gelmeyen öğrenciyi hemen arayıp soran lavuklar var, sen bir yalan söyleyip konsere gittiğinde aileni arayabilirler.

    o yüzden sen sakin bi şekilde anlat derdini. baktın hiç bir türlü izin çıkmıyor. eve dersaneye diye çık, konsere git kardeşim.

    canını alacaklar değil ya.
    if rap gets jealous | ? | 2.5.2015 12:56
    (#35291)
  5. olm 50 km yol bişey değil ki. bin git anasını satayım. ama sizinkiler sorarsa şöyle bir bahane uydur; "arkadaşım x ameliyattan çıktı hasta ziyaretine gittim." makul bir yalan olabilir arkası aranmaz ama o x kişisi sapa sağlam kapıya gelip seni sorarsa sıçtın.
    macronome | ? | 2.5.2015 13:03
    (#35292)
  6. bence gazapizm konserine gitmesen de olur, aileni üzmeye değmez.
    26 | ? | 2.5.2015 13:12
    (#35293)
  7. beyler yalnız adam 9'da yazmış cevaplar en az 2 saat sonra geldi, olan olmuştur, gitti mi acaba merak ettik valla. *
    abdurrahman | ? | 2.5.2015 13:24
    (#35294)
  8. bilmiyorum valla adaş gitmiştir herhalde. yalnız ciddi ciddi @7 ile adaşız.
    macronome | ? | 2.5.2015 13:27
    (#35296)
  9. haha aynen çok düşük bir ihtimaldi, iyi denk geldik. :D
    abdurrahman | ? | 2.5.2015 13:29
    (#35297)
  10. ben bikac gundur bu konserin motivasyonuyla cok guzel ders calistim bu konser benim icin cok onemli siz merak etmeyin bana guvenin gidip geldikten sonra cok daha guzel calisicam ve guveninizi bosa cikarmiyicam falan de ailene. gidemezsem aklimda hep orada olucak kendimi veremiyicem dersaneye derslere siz bana guvenin guveniniz bosa cikmiyicak de. kamu spotu olarak anaya babaya yalan soylenmez ama hadi hicbiri olmadi diyelim patlama riskini falan da goze aliyosan gozun karardiysa ben arayip fem abisi taklidi yapabilirim. anlasilir da sizinkiler seni sokaga atarsa da uzulme gazapizm sokaktir sonucta
    bergene wassup mi atmislar yaa | ? | 2.5.2015 13:38
    (#35299)
  11. #35293
    impaled nazarene | ? | 2.5.2015 13:56
    (#35303)
  12. @10 güldürdün* merak edenler varmış da konser yarın bu akşam konuşcam bakalım merak eden olursa veririm haberi.

    İzni aldım beyler sınıf gezisi var dedim inandılar tavsiyeler için teşekkürler*
    jays | ? | 2.5.2015 19:15 ~
    (#35354)
  13. facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog