felaket - bol sözlük

felaket

başlık no:25106 okunma:3251

Sayfalar: << >>

  1. eski manitayla dün gece araştık o da bana bu şarkının çıktığını söyleyecekmiş. dedim ki bize olan her şey 2. verse'deki gibi di mi

    dedi ki malesef evet.

    götünü sikeyim kıraç.












    ama şarkı güzel
    psycho deaf | ? | 1.2.2019 15:15
    (#155329)
  2. parça ezgi aytaç'ın doğum gününde yayınlanmış.
    iki hece | ? | 1.2.2019 17:30 ~ 01/02/2019 17:34
    (#155357)
  3. 2. Verse gerçekten mükemmel olmuş. Reggae insanımızın gizli bam teli sanki aq. Eypio da vaktiyle reggae tonlarının ağır bastığı parçalar yapmıştı. Aleyhinde var mesela free beate estirdi adam burak kingle.

    Neticede günah benim doğdu, boku çıkana kadar dinledi millet.


    Turkiyede yapılan reggae bence sözler ve vokal stilinin yerelleşememesi, hep bir esinlenme içermesi gibi nedenlerle tutulmadı.

    Fakat ezhel yerel tonları sevdiği müzikle çok iyi harmanlayarak, söz yazma kabiliyetiyle bu zinciri kırdı.

    Helal olsun. Adam yapmak istediği müziği belli bir kitleye yöneltmek yerine herkese sevdirmeye çalıştı ve başardı da.

    Felaketi ais ezheli seven adam da felaketin uzerine tıktok videosu çeken ev hanımı da beğendi.

    Bu sadece parçanın catchy olmasıyla ilgili değil. Adam severek ve isteyerek yapıyor bu sarkilari. Tribünlere oynamıyor. Bu nedenle samimiyeti herkese ulaşıyor.

    Takdir etmek lazım.
    if rap gets jealous | ? | 2.2.2019 00:29 ~ 02/02/2019 0:35
    (#155460)
  4. rap ile harmanlanmış reggae bu ülkenin zehirli oku.
    cazmix | ? | 2.2.2019 12:48
    (#155515)
  5. Olmamış bu ya. Altyapı sentezi tam oturmamış kulak tırmalıyor (benim kulağım kötü de olabilir ama :p )
    venom | ? | 2.2.2019 14:58
    (#155539)
  6. Bu parçaya bir türlü ısınamadım, sevmedim.
    apprntly | ? | 2.2.2019 15:32
    (#155553)
  7. bir süredir yutupta paylaşılmıştı zaten, dinlemiş ve beğenmemiştim. imkansızım şarkısını da beğenmemiştim. müptezhel'den sonra solo olarak sadece kazıdık tırnaklarla'yı beğendim. olmamış
    frankurtstayn | ? | 2.2.2019 16:31
    (#155561)
  8. ezhel'in karşı cinse dair yaptığı şarkılar ilgimi çekemiyor. imkansızım hamlesini de ünlü olduktan sonra kendisinin bi nevi pazarlama şarkısı olduğunu düşünüyordum, bu da öyle geliyor. üzgünüm ais.
    acapella | ? | 2.2.2019 23:04
    (#155627)
  9. kapağına kızıp ilk iki gün dinlemediğim sonra önyargımı kırıp dinleyeyim dediğim çok da tutmadığım parça.
    1453 | ? | 3.2.2019 15:08
    (#155687)
  10. İki verse arasındaki flow farkı parçayı tahammül edilemez kılmış. Zaten aylar önce sızdırıldığında birinci verse'ü nakarat zannıyla dinlemiştim. Şarkının sistematiği çok sorunlu geldi bana. En azından kulak tırmalayan bi durumu var. Birinci verse'ün 14 saniye, ikincinin 50 saniye olmasından da bi ahenksizlik olduğunu anlayabilirsiniz. Sızdırılan kısmını beğenmiştim ama bütün olarak insanı çok irite eden bir şarkı. Uyumsuz.

    Bu arada: imkansızım'a çok benzediğini yazanlar sanırım ikisi de bir kadına yazıldığı için bu tespitte bulunuyor. Yalnız çok büyük bir hata yapıyorlar. imkansızım elde edilememiş bir kadına yazılmıştır. Felaket ve La Noli ise birlikte olunan bir kadına yazılmıştır. O yüzden Felaket, La noli'nin tıpkısının aynısıdır.
    revo | ? | 3.2.2019 23:31 ~ 07/02/2019 2:04
    (#155767)
  11. aşırı sıkıcı bulduğum bir parça. imkansızım'ın en azından bir hareketliliği, insanda yarattığı oynama hissi vardı. bu ise sönük kalmış.
    fiance beyonce kafiyesi | ? | 4.2.2019 00:39
    (#155780)
  12. Eski şarkıları gibi olmuş. Reggae ama tekdüze. Mix de eski şarkıların kalitesinde
    alche | ? | 4.2.2019 12:15
    (#155821)
  13. Bok gibi olmuş diye diye diyerekten öğlen kırmızısı sonunda "ototun reyiz yen şarkı yapmış bi dinle" diyerekten nikahlı eski manitaya biz de gönderdik artık allah kerim. Ah ototun reyiz ah kayra albümü dinliyordum ne ara buraya geldik?

    Bence kötü şarkı ama teknocu ex aşk beğendiyse biz de beğenmiş sayıldık.
    anonim | ? | 4.2.2019 13:05
    (#155831)
  14. dinlerken ezhel yine yapmış dedirtiyor
    savage | ? | 4.2.2019 13:29
    (#155838)
  15. parçada ki enstrüman sample gibi geldi, biraz uğraştım ama bir sonuca ulaşamadım. sample avcısı kardeşlerim bi kontrol eder misiniz yanılıyor muyum?
    klozetepesindehayatmuhasebesi | ? | 4.2.2019 22:08
    (#155962)
  16. @34 ezhel bağlamayı kendi çalmıştır kanımca
    redangell05 | ? | 4.2.2019 22:49
    (#155976)
  17. @36 knk tambur bu ya, ve diğer seslere göre de pitch ayarıyla oynanmış kesinlikle sample.
    klozetepesindehayatmuhasebesi | ? | 5.2.2019 11:28
    (#156030)
  18. @37 tamburun böylesine alışkın olmayınca konduramadım ama bağlama değilmiş evet, düğünde sağda solda da ritim amaçlı kullanıldığı halini daha çok bildiğim için böyle tıngırdatma şekli pek alışılageldik bir ses olmadı. sample noktasında ise katılmıyorum, giriş kısmındakiyle birinci dakikadan itibaren gelen kısımda dijital farklılık dışında farklı çalınmış iki bölüm gibi duruyorlar, ben yine tamburu ezhel'in çaldığını ve bugy'nin üstünde oynadığını düşünüyorum.
    redangell05 | ? | 5.2.2019 13:50
    (#156036)
  19. şarkıya bir kere daha dönüş yaptım. şarkı gayet güzelmiş
    ustlerinde kasimpati | ? | 10.2.2019 21:54
    (#157071)
  20. tripkolik dinliyo gibi hissettim kendimi sakdhlasf mmeh
    asfarasicantell | ? | 12.2.2019 22:12
    (#157380)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog