burry soprano - bol sözlük

burry soprano

başlık no:23751 okunma:8970

Sayfalar: << >>

  1. khontkar'a yamuk yapmasaydı daha çok saygı duyabilirdim. rapini(?) tartışmaya gerek duymuyorum. 1 şarkıyla patlayan insanları görüyoruz. öyle bi dünya yok arkadaşlar.
    karga | ? | 16.2.2019 11:56
    (#157871)
  2. ilerleyemeyeceğini bildiği için bir oluşuma kapak atmış adam zaten.

    mob bu adamı 5 yıl daha bünyesinde barındırsa burry ekmeğini yer.

    mob beni de bünyesine katsa ben de ekmeğini yerim amk...
    s10 | ? | 16.2.2019 11:58 ~ 16/02/2019 12:00
    (#157872)
  3. Tek şarkıyla konser turnesi yapan kişi.mandalinacı veyselden ne farkın var bilader?
    ankarasfinest | ? | 16.2.2019 12:01
    (#157874)
  4. instagram videolarına baktım bazı parçalarda laçka cümleleri var daha doğrusu sex teması işliceksen süsleme ve benzetme sanatın çok iyi olucak örn teoman aksi halde düz bir şekilde belirtirsen iğrelti durur, onlardan sıyrılırsa önü açık, bana göre norm etkisi var sopranoda, sen ona güzel bi beat yolla o ateş etsin.
    '' camlar aşağı bang bang '' güzel acapella,
    ayrıca o yaşda o nesilden, the sopranos izleyebilip sevmiş insana, ben saygı duyarım.
    kingemi | ? | 16.2.2019 23:09
    (#157971)
  5. Mertle yaptigi XXLARGE sarkisi cikti.Bu cocugun muzik kulagi saglam bence oyle yada boyle kendini dinletiyor sadece sozleri biraz basit gibi ama ben begendim bu aarkida mary jane kadar olmasaa iyi dinlenir diye dusunuyorum.
    panickonc | ? | 15.3.2019 00:41
    (#162448)
  6. tek parçalık olduğunu sanmıyorum. yetenekli bu çocuk. dinlediğim her parçası catchy diyeceğimiz cinsten.
    komutana sniper neresinden | ? | 1.4.2019 21:04
    (#164830)
  7. Mary jane şarkısını ben de seviyorum yalan yok. Onun dışında pek dinlemedim ancak kulağa hoş gelen hareketli şeyler yapabilecek kapasitesi ve yeteneği vardır muhtemelen. Ancak buraya koskoca bir ama ekliyorum. Bu düşük zeka seviyesi, gereğinen fazla kalitesiz fan kitlesi ve göt kalkıklığıyla piyasada pek barınabileceğini zannetmiyorum.
    koltukgenerali | ? | 1.4.2019 21:08
    (#164832)
  8. Kafa ütülüyor be abi bak bu kadar saçma yazanı görmedim ya
    rapick | ? | 2.4.2019 17:43
    (#164955)
  9. black jack ile iyi bir salvo yedi.

    ve kendisi suskun kalırken mahalleden abileri bu disse cevap verecek gibi gözüküyor.
    booyaka | ? | 3.4.2019 08:18
    (#165103)
  10. Müzik kulağı iyi diyenler olmuş, eyvallahta bu adam daha iki şarkı yaptı o kadar kısır kelime dağarcığı var ki hep aynı kelimeler dönüp duruyor şarkılarda.
    clay ii | ? | 3.4.2019 09:52
    (#165110)
  11. Günümüzün aptal uyuşturucuya şarkı yazan rapçilerinden biri.
    alcatraz | ? | 3.4.2019 15:31
    (#165208)
  12. kendine atilan bir diss sonucu, sesi solugu cikmayip, arkadaslarina diss attiran esrarkes bi insan.
    umur | ? | 3.4.2019 22:14
    (#165324)
  13. (bkz: mahallede dayak yiyince abilerini toplayan tip)
    anonim | ? | 3.4.2019 22:17
    (#165328)
  14. Tamamen boş. Alman birinden dızladığı mary jane'den başka dinlemeye değer işi yok, büyük ihtimal başka dız yapmadığı sürece de olmaz. Çöp parçası.
    natediaz | ? | 3.4.2019 23:52
    (#165360)
  15. Bomboş lan bomboş başka bir şey yazmak istemiyorum
    turuncmen | ? | 4.4.2019 00:24
    (#165391)
  16. Esrar içip içmemesi önemli değil (bkz: ) Gazapizm :

    Yaptığınız müzik ibretlik olgu, kafiyeleri milimetrik doku,
    bu yetenek bende zimmetli moruk hatta baya bi hissettin bunu..

    Rapte reklam için milliyetçi olup kahvede solcu bu zihniyetin sonu
    üç kuruşa kenef temizlemekken kimiside kazara müzisyen olur!
    lisztomanialimbo | ? | 4.4.2019 09:18
    (#165501)
  17. Son olayların en büyük kaybedenidir. Dissleşirsin, kavga edersin sonra ya yenersin ya yenilirsin ama senin adına başka birisinin kavga etmesi nedir abi... Tam bir sinek ikili olmuştur.
    klasik | ? | 5.4.2019 14:53
    (#165893)
  18. Kesinlikle joker'le polemiğe girmemeli. bu ona orta vadede puan kazandıracaktır.

    zaten muhabbet çok sığ ve mantıksız + polemik joker'in uzmanlık alanı. kendisi en iyi bildiği işi yapmalı.
    fen bero | ? | 5.4.2019 15:34
    (#165908)
  19. Birisi sana alenen bir şeyler yazıyorsa, sen buna çıkıp aynı şekilde cevap vermek zorundasın. Alaylı şekilde absörte edip geçiştiremezsin. Başkasının senin yerine tartışmasından rahatsız olmuyorsan ya yeteneksizsindir ya da korkak. Çok açık. Bence Burry bu konuda geleceğe dair olan imajını da zedeledi maalesef.
    immortalteknigi | ? | 5.4.2019 16:56
    (#165926)
  20. Maalesef ki bir zamanlar Mary Jane şarkısını dinlediğim şahıs. İnsanın diline pelesenk oluyor. Bazen Spotify'da rastgele karşıma çıkıyor, premium olmadığım için de geçemiyorum ve yüzüm kızararak otobüste dinliyorum. Bazen dinlediğim şarkılardan epey utanıyorum. Kulaklıkla dinliyor olmama rağmen...
    papi chulo | ? | 5.4.2019 22:33
    (#165996)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog