bol sözlük karalama duvarı - bol sözlük

bol sözlük karalama duvarı

başlık no:3957 okunma:16544

Sayfalar: << >>

  1. sen en azından dört sene öncesiyle aynıyım diyorsun.ya kendinden azalmış hisseden,eksilmiş hissedenlere ne olacak? yorgun bitkin ve bitap düşmüş,yirmi küsüründe mental olarak çökmüşlere ne olacak?
    650 gayme maas | ? | 25.12.2018 06:05 ~ 6:07
    (#149679)
  2. hmmm.
    kirito | ? | 27.12.2018 17:41
    (#150097)
  3. --spoiler--
    "Bu ülkeye ve bu hayata dair hiçbir şeyin,hiçbir zaman benim dilediğim gibi olmayacağını biliyor,artık bundan acı duymuyorum"
    --spoiler--
    giz gvng | ? | 28.12.2018 01:19 ~ 1:19
    (#150188)
  4. hamdolsun daha o yıkıklığa düşmedim.
    istediğim mesleği edinebilmek için puanımın yetebildiği kötü bir okula gittim.birinci sınıfta ipin ucunu kaçırdım.beşinci senem oldu halen toparlayamadım.ben her ders verişimde ders alma gibi müfredat gibi komple sistem değişikliği oldu.bir türlü işlerim rast gitmedi.eğer bu dönem de başarısız olursam okumayı bırakmayı düşünüyorum.aileme söylediğim yalanlarla yüzleşmem gerekcek büyük bir hayal kırıklığı olacağım onlar adına ama yukarıdaki gibi hiçbir zaman gibi saçma bir ümitsizliğe kapılmayacağım.
    istediğim şeyin olmaması,hiçbir zaman olmayacağı anlamına gelmez.hedefimden hiçbir zaman caymadım.kaldı ki her seferinde hedefimi yüksek tuttuğum için,olmadığı durumda da yüksekten düşmüş oldum.hazzı da acısı da daha büyük oldu.kaybetmekten korkar hale geldik diye vaz mı geçelim amk.bir darbede yere serilen yıkıklar ne başarıdan ne mutluluktan bahsetmesinler.
    650 gayme maas | ? | 28.12.2018 01:29
    (#150191)
  5. Bu mna k*dum hayatında bilmem kaç senemi karamsar olarak geçirdim gram faydasını görmedim. İyimserliğin bi zararı olacak mı bakalım.
    jsclerk | ? | 29.12.2018 02:56
    (#150382)
  6. İyimserlikte insanı karamsarlığa götürüyo ya da gece üç olduğu için saçmalıyorum.
    burada | ? | 29.12.2018 03:04
    (#150384)
  7. iyimserlik ne lan gay misiniz amk? ılık ılık kelimeler türetmeyin.
    650 gayme maas | ? | 29.12.2018 05:48
    (#150393)
  8. yavrum senin podyumda olman lazım. ne işin var kütüphanede.
    kirito | ? | 7.1.2019 16:01
    (#151717)
  9. neredeyse 12 senedir rap müzik dinlediğim, bununla büyüdüğüm ve her anıma şahit olduğu için çok mutluyum
    rxddxmxncxr | ? | 7.1.2019 21:37
    (#151783)
  10. ateş var mı? sadece sigaram için.

    edit büdüt: alveaşkım hatırlattı sağ olsun.
    kirito | ? | 8.1.2019 00:53 ~ 08/01/2019 1:39
    (#151816)
  11. @272, @273 nargileci misin? o sözler ne aq
    psychedelic | ? | 8.1.2019 00:58
    (#151819)
  12. Sahip olmadığın bir şeyi kaybedemezsin.
    iki kere iki sagopanin siki | ? | 8.1.2019 01:04
    (#151820)


  13. @273teki şarkı sözüydü. yarım yamalak hatırlıyom. aklımda dönüyor da kimin bilmiyom
    @272 öğlen kütüphanede hatunun biri deli süslenip gelmişti o yüzden.
    nargileyle de hiç aram yoktur. en son içtiğimde başım dönmüştü daha da denemedim.
    kirito | ? | 8.1.2019 01:08
    (#151824)
  14. bu gün internette raple ilgili bir şey arıyordum artık ne kadar derinlere indiysem bol sözlük gerçekleri diye bir inci sözlük entrysine denk geldim. paylaşmazsam içim raha tetmez ahaha.

    "Bu sözlük rap adına açılmış sözde herkes eşit mk 10-15 tane dangalak toplanmış tekelleşmiş önüne gelen rapçilere tapıyorlar
    o gün saian denen angutu eleştirdim dedim adamın son çıkardığı albümde hit parça yok admin hemen çaylaga attı zaten bu sözlükte çaylaktan yazarlıga geçmek için rapçilere tapmanız adminin zütünü yalamanız lazım 15 tane cahili hiç bir arada görmediyseniz girin bakın gelen tüm yazarları banlıyorlar tekelleşmek için"
    giz gvng | ? | 9.1.2019 15:45 ~ 09/01/2019 15:46
    (#151956)
  15. gençler heyecanlı xde
    650 gayme maas | ? | 9.1.2019 18:37
    (#152017)
  16. bir bok bildiğim için yapıyorum ve emin ol senden daha fazla biliyorum. bunun egoyla alakası yok tecrübeyle yok sadece aramızda uçurum var; ama aynı yerdeyiz. bunun sebebi de sistem seni suçlayamam.

    normalde burada farklı bir entari vardı ama silmek istemedim editledim. şu sıralar çok siliyorum diye önlem aldım.
    kirito | ? | 10.1.2019 17:43 ~ 10/01/2019 17:49
    (#152157)
  17. amk telefonun kulaklık girişi bozulmuş. rabbim nolur kendi kendini tamit etsin. yalvarıyorum sana.
    kirito | ? | 13.1.2019 16:47
    (#152669)
  18. @280 büyük ihtimalle iplik yumakçığı gibi bir şey kaçmıştır sen kulaklığı taktığında da daha derine girmiştir. yani problem kulaklığın tam oturmamasıysa kürdan gibi bir cisimle kulaklık yuvasını deşip temizle.
    hayk sai poet ali | ? | 13.1.2019 16:51
    (#152670)
  19. amk bu seferde sırf kulaklık takılı gösteriyor. xd.
    kirito | ? | 13.1.2019 17:47
    (#152682)
  20. arkadaşlar nacizane tavsiyem;
    soru kısmında meteliğe kurşun sıkarken iki kere düşünün.herhangi bir sebepten "konu dışı ikili diyalog" diye silinen entryleriniz,modlog'da kimliği açık şekilde gözükecektir.ya düzgün bir entry girin ya da bokunu çıkarıp entrynizi anonimleştirin xde
    650 gayme maas | ? | 13.1.2019 22:22
    (#152736)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog