bol sözlük gündüz tayfası - bol sözlük

bol sözlük gündüz tayfası

başlık no:4381 okunma:19862

Sayfalar: << >>

  1. baymayan bayan arıyorum bu aralar
    venom | ? | 4.9.2016 15:46
    (#75739)
  2. yenge jokere bağladı iyice.
    www.facebook.com/AntipatiGrubu/photos/a.255345151158241.83845.254909264535163/1568564283169648/?type=3&theater
    anonim | ? | 19.9.2016 18:29
    (#78172)
  3. Artık gece geçmiş güneşin seksiliği için uykusundan ödün veren mutsuz tayfa.





    (bkz: Rast getir butonu kardeştir)
    anonizmanestezya | ? | 20.9.2016 05:47
    (#78224)
  4. Mini mini biyley okula mı başlamış? Hanimiş de hanimiş
    simurg | ? | 20.9.2016 10:35
    (#78239)



  5. comptoncap | ? | 24.9.2016 13:51
    (#78746)
  6. bilgisyara giren trojan virüslerinin yaratıcılarını trojan kondom takıp çatır çutur fikmek istiyorum saygılarımla
    psycho deaf | ? | 25.9.2016 14:27
    (#78843)
  7. Torrentten çek Windows Media Player'a gön direk olmadı mx Player var indir seçenekler kısmı oluyor üst kısımda ayarlardan halledersin
    görüntünün üstüne bilmiyorum
    kirito | ? | 25.9.2016 15:25 ~
    (#78851)
  8. suyu arayan adam' a 30 lira verdiğimden beri toparlanamadım ben.
    penguen | ? | 5.10.2016 15:58
    (#79935)
  9. Arkadaşlar canım accccayip sıkılıyor. Mesaideyim ne yaparsam canım sıkılmaz?

    Rap müzik dinleyemiyorum. Malum konya ve sanayi esnafı bide. Arabesk ve pop müziklerden bıktım. Facebook ve twitter benzeri sosyal ağlardan sıkıldım.

    Yani kısacası internetsiz vakit gecirmelik bişey arıyorum. Var mı lan?
    ret1arius | ? | 13.10.2016 14:06
    (#80518)
  10. Oyun indir telefona
    menemenustukisir | ? | 13.10.2016 14:14
    (#80519)
  11. Cookie clicker var telefon oyunu onu indir hem dodge atmana yarar hem de sıkmaz çok
    kirito | ? | 13.10.2016 15:10
    (#80522)
  12. plauge inc indirdim oyuna. mobil uygulaması olduğunu bilmiyodum. beni 1 hafta idare eder bu oyun. yeni modlar da var gerçi 2 haftamı gömerim.

    cookie cliker pc de oynamıştım 1 hafta filan. yalnız telin ekranı sikerim onu oynarsam. haha
    ret1arius | ? | 13.10.2016 21:44
    (#80561)
  13. SA

    mekana giriş yaptım

    Esenlikler dilerim..
    menemenustukisir | ? | 15.10.2016 12:09
    (#80680)
  14. As

    hoş geldin
    kirito | ? | 15.10.2016 12:25
    (#80682)
  15. kürk mantolu madonna birinin salaklığı yüzünden gündeme oturdu ve tekrardan bestseller'de tebrikler aptal tv spikeri
    kirito | ? | 18.10.2016 17:10
    (#80807)
  16. '' gayet kabul edilebilir bir durumdur. siz duyar kasmaya filan devam edin. çocuğunuzu biri taciz ederse ve siz de o adamla karşılaşırsanız; ya arkadaşım neden böyle birşey yaptın, biraz bekle, polisi çağıracağım ve seni adalete teslim edeceğim, deyin. tamam mı? bu ekşi sözlük nasıl bir yer lan. türkiye'yi norveç sanan insanlar dolmuş buraya. burası ortadoğu amk, sapığa az bile yapılmış. hele bir de savaştan kaçtığını iddia eden orospu çocuğu bir suriyeliye çok az yapılmış. ''



    ortadoğu ve türkiye' nin kendi gibi çomarlar sebebiyle bu halde olduğunu fark edememiş bir lalenin yukarıda gördüğünüz tesbitleriyle sizi baş başa bırakmaktan kıvanç duyuyorum. bunun gibi cahil çomarlar toplumdan uzaklaştırılıp bir yere kapatıldığında belki başka şeyler konuşabiliriz.





    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 3.11.2016 11:59 ~
    (#81823)
  17. Naber trump'ın çocukları?
    ret1arius | ? | 9.11.2016 10:52
    (#82302)
  18. Dola boynuma trump ehuehuehuehu
    kirito | ? | 9.11.2016 11:32
    (#82304)
  19. sözlüğe gelir gelmez sol frame'e adını yazmaya çalışıp başarısız olan bi eleman vardı nereye kayboldu lan o? *
    ikinci | ? | 12.11.2016 11:58
    (#82493)
  20. '' yangın merdiveni kapalı kilitli olabilir ki oradaki görevlinin işgüzarlığı ve emniyet amacıyla yaptığı bir hatadır bu, yurda ya da genele lanse edilemez. ''


    - sa ben yurt. gel bende kalabilirsin. benim belgelerim tam. devlet onaylıyım. güvenliyim falan yani. kal bende. - yangın çıkar insanlar ölür - güvenliyim dedim ama çalışanlarımın güvenilirliğinde bahsetmedim eheheheeheheh. ehe. ehehe.


    sonra da çomar devreye girer vesaire. ne güzel dünya.






    (bkz: kahrolsun noktadan sonra boşluk bırakma kuralı)
    penguen | ? | 30.11.2016 13:43
    (#83865)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog