bol itiraf - bol sözlük

bol itiraf

başlık no:2965 okunma:36476

Sayfalar: << >>

  1. Cezanın kalemini çok basit olarak görüyorum 15 yaşındaki bir çocuk bile öyle söz yazabilir
    teselliyi birak sigara ver | ? | 26.12.2018 15:06
    (#149857)
  2. piton yılanlarıyla ilgili bir şey arayacaktım internette, pit10 yazıp duruyorum amk. hayatımızı siktin rap.
    booyaka | ? | 26.12.2018 16:41
    (#149865)
  3. 10 sene öncesine dönsem tutardım sagopanın tarafını.
    teselliyi birak sigara ver | ? | 30.12.2018 23:59
    (#150610)
  4. Varlığı yakıyor yokluğu yok ediyor...

    (bkz: Deli yürek)
    old school pesimist beat sever | ? | 31.12.2018 03:54
    (#150644)
  5. 2018 hayatımın en kötü senesiydi, umarım bu sene onun kadar kötü olmaz.
    iykundrgrnd | ? | 1.1.2019 00:14
    (#150750)
  6. para ve güç kavramları sikimde değil desem de çileme hediye rolex almak istiyorum.
    mancini | ? | 1.1.2019 04:54
    (#150776)
  7. Mob türkçe rapin trabzonsporudur
    baron | ? | 1.1.2019 10:31
    (#150784)
  8. İnandım ve sanırım başarma yolunda kalan %50 için çabalıyorum.
    clay ii | ? | 1.1.2019 17:52
    (#150818)
  9. ders çalışmam lazım hem de gece gündüz ki istediğim bölümü kazanabileyim. okumazsam harbi aç kalırım ben 20 yaşına girmek üzereyim elimden hiçbir iş gelmiyor anasını satayım:(
    hayk sai poet ali | ? | 2.1.2019 22:23
    (#150972)
  10. Parayı çözdüğüm gün albüm çıkaracağım vallahi amacım rapçi olmak değil sadece karalarken yazdığım sözleri benim bilmem ve onu paylaşamamam beni mahvetti buradaki birkaç arkadaşa demo kayıtları gönderdim ve beğendiklerini söylediler yemin ederim albüm tutmaz ise bir daha asla söz yazmayak kayıtta almayacağım kendime çok güveniyorum bol ahalisi şans dileyin.
    teselliyi birak sigara ver | ? | 2.1.2019 23:34 ~ 02/01/2019 23:37
    (#150986)
  11. sorumlulukları aksatıyorum da sözel dersler sarmıyo baba sikeyim böyle işi
    ankarasfinest | ? | 2.1.2019 23:41
    (#150988)
  12. sözlüğe ilgim hep inişli çıkışlı oldu, bi yazdım bi yazamadım uzaklaştım falan. o yüzden hiçbi zaman buranın bi parçası olarak hissedemedim kendimi. neden bilmiyorum ama bunun beni üzdüğünü fark ettim. *
    acapella | ? | 3.1.2019 01:47
    (#151013)
  13. 48 yaşındayım.
    bir arkadasa bakip cikicam | ? | 3.1.2019 10:01
    (#151037)
  14. her gün her saat sözlüğe baksam da ne giriş yapıyorum ne bi şey yazıyorum
    3ekim2016 | ? | 8.1.2019 14:32
    (#151857)
  15. delete tuşunun ters silme yaptığını bilgisayar mühendisliği 2.sınıfta öğrendim. o kadar şaşırdım ki arkadaşım "harbiden bilmiyormuş lan" dedi.

    anıya bak lan midem ekşidi.
    kamcatkali | ? | 9.1.2019 00:36
    (#151905)
  16. yarın 2 tane finalim var, zerre çalışmadım amk




    iykundrgrnd | ? | 9.1.2019 00:50
    (#151907)
  17. 5 ayda iyi bir hukuk fakültesi kazanabileceğimi düşünüyorum şu ana kadar nerdeyse hiç çalışmadım :(
    not: mezunum
    hayk sai poet ali | ? | 9.1.2019 00:59
    (#151908)
  18. biraz önce soundcloud parçasını spotify parçası gibi entry'ye gömmeye çalışmışım uyumam lazım sözlük
    fikirsiz | ? | 9.1.2019 10:52
    (#151935)
  19. girmek istediğim bir beati aylardır boş boş dinliyor, yazıp yazıp iptal ediyorum. dikkat dağınıklığı denen illet beni iyice kıskacına almış vaziyette.
    anonim | ? | 14.1.2019 12:56
    (#152794)
  20. galatasaray'la ilgili yaptığı açıklamalardan dolayı nihat doğan sefiline " ulan nihat " diye bir diss yapmayı planlıyorum. ancak böyle bir şey yaparsam her dinlediğimde kendimden daha fazla nefret edeceğim. o nedenle yarım yamalak hevesimi başka işlere aktarmaya çalışacağım.
    if rap gets jealous | ? | 14.1.2019 14:43
    (#152801)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog