çalbendinlerim - bol sözlük

çalbendinlerim

başlık no:3700 okunma:40161

Sayfalar: << >>

  1. Dikta rejimin tekrar el koyması gereken yer.
    kobaysos | ? | 13.11.2017 09:28
    (#117493)
  2. valla eskiden 1-2 saatten fazla durmazdım ama şimdilerde bağımlısı oldum. geyik ortam, zaman zaman açılan troll şarkılar vs.. beni bağımlısı etti. eski ciddi imajımı kaybettim ama olsun, samimi arkadaşlar edindim.
    thefunkyhomosapien | ? | 13.11.2017 17:05
    (#117531)
  3. içerdeyim. gelmek isteyen gelsin.
    thefunkyhomosapien | ? | 13.11.2017 20:40
    (#117565)
  4. Sözlükten olmayan banlansın bu odada ya da dışardan gelen varken sözlük hakkında konuşulmasın. Aq hem odadaki muhabbetin içine ediyolar hem de sözlüğe gelip burdaki muhabbetin içine ediyolar.
    anonim | ? | 14.11.2017 16:21
    (#117671)
  5. umarım her şeyin tatlıya bağlanması umuduyla içerdeyim, gelen gelsin
    plug.dj/çalbendinlerim/
    thefunkyhomosapien | ? | 14.11.2017 19:38
    (#117694)
  6. ben giremiyorum ya niyeyse :(
    anonim | ? | 14.11.2017 20:22
    (#117701)
  7. Alman bir misafirin gelmesiyle renklenen ortam. gelen gelsin.
    thefunkyhomosapien | ? | 14.11.2017 23:36
    (#117710)
  8. adama cartel açtım gitti ya la. üzüldüm, daha ceza dinletecektik.
    thefunkyhomosapien | ? | 14.11.2017 23:54
    (#117711)
  9. neyse ki ben şunu dinletebildim gitmeden sdsfsfsda


    anonim | ? | 14.11.2017 23:59 ~
    (#117712)
  10. içerdeyim. gelen gelsin
    plug.dj/çalbendinlerim/
    thefunkyhomosapien | ? | 15.11.2017 19:28
    (#117777)
  11. Bir süre buralardayım dileyen gelsin
    iykundrgrnd | ? | 15.11.2017 20:48
    (#117794)
  12. içerideyiz bremınlar
    anonim | ? | 16.11.2017 20:22
    (#117916)
  13. Beyler artık daha seri gelebilirim mekana mobili indirmekle büyük devrim yaptım.
    Yok mu gelen?
    Dicey apostrof kabinde.
    apostrophe | ? | 17.11.2017 19:13
    (#118014)
  14. güzel bir konsept gecesi yapıyoruz, gelen gelsin.
    thefunkyhomosapien | ? | 17.11.2017 21:13
    (#118023)
  15. Bu gece rap çalmıyoz, evet arabesk rap te dahil. Farklı kafalardayız, dileyen gelsin.
    iykundrgrnd | ? | 17.11.2017 22:04
    (#118034)
  16. türkçe pop/rock çalıyoruz. troll filan da yok. gelen gelsin.
    thefunkyhomosapien | ? | 17.11.2017 22:09
    (#118035)
  17. bugün de başka bir konsept gecesi yaparız diye açıyorum, gelen gelsin
    plug.dj/çalbendinlerim
    thefunkyhomosapien | ? | 18.11.2017 20:03
    (#118164)
  18. dün yapmayı planladığımız konsepti yapmaya çalışıcam.
    thefunkyhomosapien | ? | 19.11.2017 20:10
    (#118304)
  19. konsept 90'lar-2000'ler yabancı rap.
    thefunkyhomosapien | ? | 19.11.2017 20:18
    (#118305)
  20. rap mi? allah allah.. hayret yv :o
    4evertevekkul | ? | 20.11.2017 01:23
    (#118316)
  21. Sayfalar: << >>

    facebook | twitter | youtube | instagram | spotify | bol anket | uyarı | devlog